αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΞένος όμιλος μπαίνει ως στρατηγικός επενδυτής στην Viva- Παίρνει το 25% της εταιρίας

Ξένος όμιλος μπαίνει ως στρατηγικός επενδυτής στην Viva- Παίρνει το 25% της εταιρίας

Ένα deal που θα της παράσχει τα απαραίτητα κεφάλαια για να προχωρήσει σε επιθετική ανάπτυξη εργασιών στις ευρωπαϊκές αγορές έχει στα σκαριά η Viva Wallet καθώς σύμφωνα με πληροφορίες του Euro2day.gr, οι μέτοχοί της έχουν συμφωνήσει με ξένο όμιλο, προκειμένου ο τελευταίος να εισέλθει στην μητρική εταιρεία του ομίλου, ως στρατηγικός επενδυτής.

Η συμφωνία προβλέπει ότι ο επενδυτής θα αγοράσει, αναλογικά, από τους υφιστάμενους μετόχους ένα μικρό ποσοστό, καταβάλλοντας τίμημα 15 εκατ. ευρώ. Εν συνεχεία, θα καλύψει εξ ολοκλήρου μια ή δύο αυξήσεις κεφαλαίου, αθροιστικού ύψους 60 εκατ. ευρώ. Με τον τρόπο αυτό θα αποκτήσει περίπου το 25% της Viva Wallet Συμμετοχών.

Αυτό σημαίνει ότι η μητρική του ομίλου θα αποτιμηθεί σε επίπεδα υψηλότερα των 300 εκατ. ευρώ, επίπεδα πολλαπλάσια από αυτά στα οποία εισήλθαν ως μέτοχοι μειοψηφίας ο όμιλος Λάτση και εν συνεχεία το private equity fund Diorama.

Η γενική συνέλευση που θα αποφασίσει την πρώτη αύξηση κεφαλαίου, ύψους περίπου 30 εκατ. ευρώ αναμένεται να συγκληθεί περί τα τέλη Ιανουαρίου, ενώ μέχρι τις αρχές Μαρτίου εκτιμάται ότι θα έχουν μπει στην εταιρεία τα 60 εκατ. ευρώ.

Τα νέα κεφάλαια θα χρηματοδοτήσουν την περαιτέρω επέκταση του ομίλου σε μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές καθώς και την απόκτηση της Praxia, εφόσον δεν ευοδωθούν οι αποκλειστικές διαπραγματεύσεις της Altas με την Παγκρήτια.

Ο σχεδιασμός ανάπτυξης εδράζεται σε σημαντικό βαθμό στην Viva Υπηρεσίες Πληρωμών. Ειδικότερα προβλέπεται να προχωρήσει σε ίδρυση υποκαταστημάτων σε Ιταλία, Πορτογαλία, Γαλλία, Πολωνία, Γερμανία, Ολλανδία, Ισπανία και άλλες χώρες. Επίσης, θα αποκτηθεί άδεια εκκαθάρισης συναλλαγών από τις American Express, China Union Pay, Bancontact και JCB για την ενίσχυση του χαρτοφυλακίου των σχημάτων.

Τέλος, θα επιχειρηθεί μετάβαση στην πλατφόρμα cloud της Microsoft Dynamics 365 για πωλήσεις, εξυπηρέτηση πελατών, μάρκετινγκ και χρηματοοικονομικές υπηρεσίες καθώς και ανάπτυξη νέου μηχανισμού πωλήσεων, απευθυνόμενο στις κατηγορίες των μικρών και μικρομεσαίων επιχειρήσεων σε κάθε χώρα.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

2 × 2 =