αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΝιώθεις ότι όλα σου πάνε στραβά; Εδώ είναι 5 μικρές κινήσεις που θα σε βοηθήσουν

Νιώθεις ότι όλα σου πάνε στραβά; Εδώ είναι 5 μικρές κινήσεις που θα σε βοηθήσουν

Ίσως να νιώθεις ότι όλα σου πάνε στραβά και δεν κάνεις τίποτα σωστό. Είναι ακόμα πιο εύκολο να πέσεις σε αυτή την παγίδα στην εποχή των social media, όπου βλέπεις με ένα κλικ τους άλλους και τα… κατορθώματα τους. Συγκρίνεις τον εαυτό σου με σχεδόν όλους όσους μπορείς να σκεφτείς.

Και καταλήγεις στο συμπέρασμα: Όλοι έχουν τακτοποιήσει την ζωή τους, βαδίζουν από επιτυχία σε επιτυχία, και τίποτα δεν φαίνεται να μπορεί να τους σταματήσει.

Αλλά η εικόνα που έχεις μπορεί να είναι λάθος. Η πραγματικότητα είναι ότι ο καθένας αισθάνεται απογοητευμένος από τις αποτυχίες του, κάποια στιγμή. Η διαφορά έγκειται στην ικανότητά τους να επανέρχονται στον δρόμο τους, και να συνεχίζουν να προχωρούν, χωρίς να αφήνουν τα «τραύματα» να τους ρίξουν κάτω.

Παρακάτω λοιπόν θα δείτε μία «εργαλειοθήκη» που θα σας βοηθήσει να χτίσετε την εσωτερική σας ανθεκτικότητα, χρησιμοποιώντας τις δυνατότητες και τη δύναμη που ήδη διαθέτετε σε αφθονία, ακόμα κι αν αισθάνεστε ότι σας έχουν εγκαταλείψει αυτή τη στιγμή.

Είναι 5 κινήσεις για να «αποδράσεις» από το αρνητικό mood, και να βαδίσεις προς τα εμπρός με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και ανθεκτικότητα.

1# Κάνε έναν περίπατο έξω. Το γράφαμε και σε προηγούμενο άρθρο. Με έναν περίπατο 5 λεπτών μπορείτε να τονώσετε τη διάθεση και την αυτοεκτίμησή σας. Το μόνο που χρειάζεται είναι μερικά λεπτά καθαρού αέρα για να νιώσετε καλύτερα. Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Essex ανακάλυψαν ότι το να ξοδέψεις μόλις 5 λεπτά κάνοντας άθληση έξω ή μία δραστηριότητα κοντά στη φύση, ήταν αρκετό για να τονώσει τη διάθεση και την αυτοεκτίμηση των συμμετεχόντων στη μελέτη. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να επωφεληθείτε ουσιαστικά κάνοντας μια γρήγορη βόλτα στη γειτονιά ή πηγαίνοντας στο κοντινό πάρκο με ένα κατοικίδιο ή ένα αγαπημένο σας πρόσωπο. Θα σε βοηθήσει να αποβάλεις το στρες και να «καθαρίσεις» το μυαλό σου.

2# Δες ξανά την to-do λίστα σου. Προσπαθήστε να βάλετε μία τάξη στην λίστα σας και να δουλέψετε μεθοδικά. Προσπαθήστε στο εξής να διαλέγετε μόνο ένα πράγμα από τη λίστα κάθε μέρα και να συγκεντρώσετε την πνευματική και σωματική ενέργεια σας σε αυτό. Χωρίστε τις μεγαλύτερες εργασίες σε μικρές διαχειρίσιμες ενέργειες. Κάθε ένα πετυχημένο βήμα θα σου δίνει αυτοπεποίθηση και ώθηση για να πας στο επόμενο.

3# Μίνι ταξίδι. Όταν αισθάνεστε ότι τίποτα δεν έχει πάει καλά, μπορείτε να σπάσετε τον κύκλο της αρνητικότητας με μια αλλαγή σκηνικού. Μπορεί πραγματικά να σας βοηθήσει να βρείτε τον προσανατολισμό σας. Αυτό δεν χρειάζεται να είναι ένα μακρινό ταξίδι ή κάτι που θα σας εξαντλήσει οικονομικά. Μόλις ένα Σαββατοκύριακο μακριά, με μερικές απολαύσεις και χρόνο για ευχάριστες δραστηριότητες, μπορεί να τονώσει τη διάθεσή σας. Δίνοντας στον εαυτό σας λίγο χώρο και χρόνο μακριά από τη συνηθισμένη σας ρουτίνα μπορεί να σας βοηθήσει να κάνετε το come back σε θετικό mood.

4# Κάνε ένα ζεστό ντους. Αν και μπορεί να φαίνεται σαν μια μικροσκοπική και αναποτελεσματική άμυνα μπροστά στο τσουνάμι των αρνητικών σκέψεων και συναισθημάτων που αντιμετωπίζετε, το να αφιερώσετε χρόνο για ένα ζεστό ντους ή ένα μπάνιο γεμάτο φυσαλίδες είναι πιο ωφέλιμο από ό,τι φαντάζεστε. Ειδικά στο τέλος μιας μεγάλης και κουραστικής ημέρας, μπορεί να σας δώσει το reset που χρειάζεστε για να σπάσετε τον κύκλο της αρνητικότητας στο κεφάλι σας.

5# Συνάντησε ένα φίλο ή φίλη. Μερικές φορές είναι καλό να δεις ένα φίλο, ο οποίος θα σε βοηθήσει να βγεις από το αρνητικό σπιράλ στο οποίο έχεις μπει. Προσοχή όμως: Πρέπει να γίνει σωστή επιλογή. Αν συζητήσεις με κάποιον αρνητικό και τοξικό άνθρωπο, τότε μπορεί να βυθιστείς ακόμα περισσότερο στην αρνητικότητα. Και να γυρίσεις σπίτι ακόμα πιο «βαρύς». Επιδίωξε να βγεις με ένα θετικό, αισιόδοξο άτομο. Κάποιον που μπορεί να σε ακούσει και να σου δώσει χρήσιμες συμβουλές.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί κάποιοι άνθρωποι δεν παραδέχονται ποτέ ότι κάνουν λάθος

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

6 + 16 =