αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΝιώθεις ότι «δεν προλαβαίνεις»; Εδώ είναι οι 3 λέξεις που θα σε κάνουν expert στη διαχείριση του χρόνου

Νιώθεις ότι «δεν προλαβαίνεις»; Εδώ είναι οι 3 λέξεις που θα σε κάνουν expert στη διαχείριση του χρόνου

Πολλοί άνθρωποι δεν μπορούν να διαχειριστούν σωστά τον χρόνο τους. Οι υποχρεώσεις είναι πολλές και τα deadlines πιεστικά. Πάντα, νιώθουν ότι «δεν προλαβαίνουν» να κάνουν όλα όσα θέλουν. Ενώ την ίδια στιγμή, η λίστα υποχρεώσεων δείχνει να μεγαλώνει συνεχώς.

Τις περισσότερες φορές βέβαια, δεν φταίνε οι υποχρεώσεις και τα tasks από μόνα τους. Αλλά και το πως εμείς οι ίδιοι διαχειριζόμαστε τον χρόνο μας. Το αμερικανικό inc.com, κάνει τα πράγματα λίγο πιο απλά. Και παραθέτει τις 3 απλές λέξεις, που μπορούν να σε κάνουν expert στη διαχείριση του χρόνου.

1# Αντιπρόσωποι: Ναι, δικοί σου. Δεν γίνεται να τα κάνεις όλα μόνος. Αντί να βάζεις περισσότερα πράγματα στη λίστα υποχρεώσεων σου, ξεκίνα να αφαιρείς. Και να τα δίνεις σε ανθρώπους που έχουν τα προσόντα να τα κάνουν. Αν δεν υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι μπροστά σου, σκέψου ποιοι θα μπορούσαν να διδαχτούν γνώσεις, για να τα καταφέρουν. Δώσε πρώτα τα tasks που δεν σου αρέσουν ή δεν είσαι καλός.

2# Εξάλειψε: Ποια; Τα ασήμαντα tasks. Συχνά γεμίζουμε τις to-do λίστες μας με πολλά άχρηστα tasks. Σβήσε οτιδήποτε δεν σε βοηθά να φτάσεις στην επιτυχία ή να προχωρήσεις προς το όραμά σου για επιτυχία. Στη συνέχεια, ξεκίνα να εργάζεσαι για τα πραγματικά σημαντικά tasks.

3# Επιτάχυνση: Το έχουμε ξανά πει. Δεν υπάρχει η «τέλεια στιγμή». Πρέπει απλά να ξεκινήσεις. Άσε στην άκρη 15 λεπτά την ημέρα για να εργαστείς πάνω  σε ένα μακροπρόθεσμο στόχο. Μπορεί να καταλήξεις να εργάζεσαι περισσότερο, αλλά 15 λεπτά είναι αρκετά για να ξεκινήσεις. Και θυμήσου, η τελειότητα είναι ο εχθρός της προόδου.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

nine + six =