αρχικηVIRALΝιώθεις υπνηλία μετά το μεσημεριανό φαγητό; Μια έρευνα σου λέει πως να το αντιμετωπίσεις

Νιώθεις υπνηλία μετά το μεσημεριανό φαγητό; Μια έρευνα σου λέει πως να το αντιμετωπίσεις

Έχεις μόλις φάει το μεσημεριανό σου γεύμα. Και ξαφνικά θέλεις… να κοιμηθείς. Οπουδήποτε. Στο κρεββάτι σου, στον καναπέ ή στο γραφείο στην δουλειά. Μάλιστα αυτό είναι ένα σύμπτωμα που το βλέπεις ξανά και ξανά. Αλλά τι μπορείς να κάνεις;

Σύμφωνα με μελέτη του Ερευνητικού Ινστιτούτου Scripps, το οποίο έχει έδρα του το Σαν Ντιέγκο των ΗΠΑ, η επιθυμία για ύπνο μετά το μεσημεριανό φαγητό σχετίζεται με το είδος της τροφής που μόλις κατανάλωσες. Η κατανάλωση πρωτεΐνης- ειδικά κρέατος- και αλατιού είναι ένας συνδυασμός που μπορεί να σε στείλει απευθείας για ύπνο. Αν δε, προσθέτεις αλάτι στο φαΐ, πέραν αυτού που είχες ρίξει κατά το μαγείρεμα, οι νευρώνες δεν βαστάνε, χαλαρώνουν και δίνουν εντολή στον εγκέφαλο πως είναι ώρα για ύπνο.

Μία πρώτη λύση λοιπόν είναι να αποφεύγεις να τρως κρέας το μεσημέρι και να προτιμάς όσπρια ή ζυμαρικά. Ρεαλιστικό, αν δεν είσαι vegan ή κάτι παρόμοιο; όχι. Άσε που μερικές μέρες, μέχρι και η σαλάτα μπορεί να σε νυστάξει, κακά τα ψέματα.

Άσε και τον καφέ στην άκρη. Σύμφωνα με ερευνητές του βρετανικού πανεπιστημίου του Coventry, ο καλύτερος τρόπος για να ξορκίσεις την επιθυμία για σιέστα είναι το μάσημα τσίκλας με γεύση δύοσμο, η οποία, όπως έδειξε η μελέτη τους, μειώνουν σημαντικά το αίσθημα της κούρασης και της έλλειψης συγκέντρωσης που σε κατατρώει κάτι μεσημέρια στη δουλειά.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

seventeen − 4 =