αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΝίκος Κοκλώνης: Η άνοδος και η πτώση με την Airfasttickets, το come back με εταιρία παραγωγής και τα πλάνα… για κάτι μεγαλύτερο

Νίκος Κοκλώνης: Η άνοδος και η πτώση με την Airfasttickets, το come back με εταιρία παραγωγής και τα πλάνα… για κάτι μεγαλύτερο

Πλήρως σε business ρυθμούς φαίνεται ότι έχει επανέλθει ο Νίκος Κοκλώνης. Ο ιδρυτής της Airfasttickets, της εταιρείας που έφερε τα πάνω-κάτω στα αεροπορικά ταξίδια με τιμές εισιτηρίων όχι απλώς κάτω του κόστους, αλλά κάτω και από τον φόρο και τα τέλη, τακτική για την οποία κατηγορήθηκε για αθέμιτο ανταγωνισμό από τις αεροπορικές εταιρείες, αισθάνεται ότι μπορεί να κάνει πάλι τη διαφορά

Η πτώση του, που ήταν το ίδιο εκκωφαντική με την εκπληκτική ανοδική του πορεία, τον δίδαξε, όπως λένε οι φίλοι του, να είναι πιο προσεκτικός στις κινήσεις του. Τον είδαμε να βγαίνει ξανά στα φώτα μέσα από ταξιδιωτικές εκπομπές που παρουσίαζε. Όμως πλέον έχει πάει ένα βήμα παρά κάτω.

Το πρωινό με τον Τραμπ και η fast άνοδος

Η ΑΣΟΕΕ και οι σπουδές στη Διοίκηση Επιχειρήσεων ήταν μόνο η αρχή, αφού ακολούθησε το αμερικανικό Πανεπιστήμιο Κορνέλ. Η δουλειά του στην τράπεζα δεν τον γέμιζε ποτέ, εν αντιθέσει με τα ταξίδια που λάτρευε. Σε ένα από αυτά, μάλιστα, εμπνεύστηκε, όπως έχει δηλώσει, την airfasttickets σχεδιάζοντας το σήμα της πάνω σε μια χαρτοπετσέτα. Η εταιρεία ξεκινάει τη λειτουργία της το 2009 και αναπτύσσεται ταχύτατα και εκτός Ελλάδας, σε Αγγλία, Γερμανία και Αμερική. Λάτρης της κοσμικής ζωής, ο Κοκλώνης σταδιακά συναγελάζεται με την Αννα Βίσση, τη Βάνα Μπάρμπα, ενώ κυκλοφορεί στην Αθήνα αρχικά με Bentley και μετέπειτα με μια κόκκινη Ferrari.

Στο παλμαρέ των γνωριμιών του περιλαμβάνεται και ένα πρωινό με τον μετέπειτα Πρόεδρο των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, το οποίο του έχει μείνει αξέχαστο. Μέχρι το 2014 όλα δείχνουν να ρολάρουν ιδανικά στο εγχείρημά του, τότε όμως αρχίζουν… τα όργανα και τα πρώτα δημοσιεύματα για τα προβλήματα και τις οφειλές της εταιρείας του. Ο ίδιος φρόντισε, πάντως, να παραμείνει άσος στις δημόσιες σχέσεις ακόμη και όταν η IATA, απέκλειε την εταιρεία του από τα συστήματα κράτησης εισιτηρίων σε Ελλάδα, Γερμανία και Ηνωμένο Βασίλειο.

Σύμφωνα με το τότε έγγραφο της ΙΑΤΑ, το οποίο επικαλείται το Πρώτο Θέμα, η εταιρεία του είχε πραγματοποιήσει τον Μάιο και το πρώτο 15ήμερο του Ιουνίου του 2014 πωλήσεις μέσω του συστήματος εκκαθαρίσεων πληρωμών εισιτηρίων της Ελλάδας, του Ηνωμένου Βασιλείου και της Γερμανίας ύψους 71,6 εκατ. ευρώ. Από αυτό το ποσό, τα 14 εκατ. ευρώ καλύφθηκαν από εμπρόθεσμες καταβολές και τα 11 εκατ. από εγγυητικές επιταγές. Το επισφαλές ποσό, σύμφωνα με την ΙΑΤΑ, είναι 45 εκατ. ευρώ, τουλάχιστον έως τις 15 Ιουνίου του 2014, όταν και ακυρώθηκε ο αριθμός διαπίστευσης της ΙΑΤΑ για την airfasttickets στις εν λόγω τρεις χώρες. Τραγική ειρωνεία; Την ώρα του αποκλεισμού της airfasttickets από την ΙΑΤΑ, το Εμπορικό Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών βράβευε την εταιρεία του Κοκλώνη ως την ταχύτερα αναπτυσσόμενη μικρομεσαία επιχείρηση στην Ελλάδα. Ο νεαρός επιχειρηματίας δεν έδωσε ποτέ το «παρών» στη βραδιά για να παραλάβει το βραβείο του. Είχε, άλλωστε, πολύ σημαντικότερα προβλήματα να λύσει…

Η κάθετη πτώση

Σχεδόν έναν χρόνο μετά, τον Αύγουστο του 2015 -αρχές του μήνα-, ο Κοκλώνης βρέθηκε στη Μύκονο για να γιορτάσει τα γενέθλιά του μαζί με λίγους καλούς φίλους του. Αυτές οι ανέμελες φωτογραφίες χαρακτηρίστηκαν ένα από τα καλά μεν αλλά τελευταία επικοινωνιακά του τρικ. Δεν πέρασαν παρά λίγες μέρες μέχρι να γίνει γνωστό σε όλους ότι η airfasttickets ανέστειλε τη λειτουργία της. Εμπειρα στελέχη της ταξιδιωτικής αγοράς και του τουρισμού πιστεύουν ακόμη και σήμερα ότι ο Κοκλώνης γνώριζε το επερχόμενο τέλος του επιχειρηματικού του εγχειρήματος.

Σύμφωνα με τα όσα σημειώνει πάντα το Πρώτο Θέμα, προτίμησε, όμως, να το κρατήσει επτασφράγιστο μυστικό όταν φωτογραφιζόταν χαμογελαστός στα σοκάκια της Μυκόνου και στην παραλία μαζί με την παρέα του. Οι ισχυρισμοί του ότι έχει συνάψει σημαντικά deals με ξένους επενδυτές από την Κίνα και τη Σαουδική Αραβία αποδείχτηκαν μόνο λόγια από έναν άνθρωπο που προσπαθούσε να σώσει ό,τι μπορούσε.

Οταν ισχυριζόταν στον κοινωνικό και επαγγελματικό του κύκλο ότι θα αντλούσε εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ με σκοπό να αναπτύξει περαιτέρω την airfasttickets, αλλά και να διευρύνει το επιχειρηματικό του αντικείμενο, ελάχιστοι τον πίστεψαν. Οπως αποδείχτηκε από τις εξελίξεις, τελικά ήταν μια κίνηση απελπισίας.

Το come back με την εταιρία παραγωγής και τα πλάνα… για κανάλι

Ο Νίκος Κοκλώνης είναι πλέον στο «τιμόνι» της Barking Well Media. Πρόκειται για εταιρία παραγωγής η οποία παράγει περιεχόμενο για τρία κανάλια μέχρι στιγμής, το Open, το Mega και τον Alpha. Όπως σημειώνει το e-tetradio.gr, η εταιρία έχει σε διευθυντικές θέσεις της ανθρώπους της τηλεοπτικής αγοράς όπως την Κατερίνα Γκαγκάκη, την Φαίη Κυριακοπούλου, τον Πέτρο Μπούτο και εσχάτως τον Θανάση Ανδρεούλη. Έχει κλείσει συμφωνίες με αρκετούς παρουσιαστές και αποστέλνει δελτία τύπου στα ΜΜΕ, για τις πρωτιές των εκπομπών της και τις «μεταγραφές» της. Όπως ακριβώς κάνουν τα εθνικής εμβέλειας κανάλια.

Ωστόσο οι κινήσεις του Νίκου Κοκλώνη για την ενίσχυση της εταιρείας του δεν περιορίζονται στις παραπάνω. Μετά από έκτακτη ΓΣ, πριν 11 ημέρες αποφασίστηκε η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της Barking Well Media κατά 1 εκατομμύριο ευρώ, το οποίο πλέον ανέρχεται συνολικά στα 3.204.000 ευρώ.

Επιπλέον, στα τέλη του περασμένου Απριλίου άλλαξε εταιρική μορφή, και από Ι.Κ.Ε. έγινε Α.Ε., ενώ σύμφωνα με το «Secret» των Παραπολιτικών, ο Νίκος Κοκλώνης ενδιαφέρεται για την εξαγορά του Open.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέντε ιδέες για να βρεις ένα επιπλέον εισόδημα, δουλεύοντας remote. Ακόμα και μέσα στο καλοκαίρι

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

eighteen − thirteen =