αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΝέα έρευνα: Τι αγοράζουν οι Έλληνες στην Black Friday και πόσα χρήματα ξοδεύουν

Νέα έρευνα: Τι αγοράζουν οι Έλληνες στην Black Friday και πόσα χρήματα ξοδεύουν

Η Black Friday πλησιάζει για μια ακόμα χρονιά. Αλλά πως κινούνται οι Έλληνες στην Black Friday και τι ισχύει στον υπόλοιπο κόσμο; Μερικές απαντήσεις μπορείς να δεις στην διεθνή έρευνα που έκανε η CyberMonday.Global.

Εβδομάδα Black Friday και Cyber Monday : 8 ημέρες που αυξάνουν την οικονομία

  • Το 11,6% των ετήσιων αγορών πέφτει στο μαραθώνιο πωλήσεων διάρκειας 8 ημερών γύρω από την Black Friday και Cyber Monday.
  • Το 76% των Ελλήνων που συμμετείχαν στις εκπτώσεις ήταν ικανοποιημένοι με τις αγορές τους.
  • Τα παράπονα των καταναλωτών αφορούν συνήθως πολύ χαμηλές εκπτώσεις και έλλειψη ελκυστικών προϊόντων προς πώληση.
  • Η πανδημία και η ασταθής κατάσταση στην αγορά εργασίας μπορεί να δροσίσουν το ενδιαφέρον ορισμένων αγοραστών.

Το CyberMonday.Global analytics εξέτασε ιστορικά στατιστικά στοιχεία για τις παγκόσμιες πωλήσεις – Black Friday και Cyber Monday – και προετοίμασε μια πρόγνωση για το 2020.

Τάσεις τα τελευταία 10 χρόνια

ΠΩΣ ΑΛΛΑΞΕ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ BLACK FRIDAY ΚΑΙ CYBER MONDAY

Με τη βοήθεια του Google Trends, αναλύσαμε τη δημοτικότητα των εκπτώσεων Black Friday και Cyber Monday εγκαίρως, τόσο παγκοσμίως όσο και στην Ελλάδα.

Τα τελευταία δέκα χρόνια, το ενδιαφέρον για τις πωλήσεις της Black Friday αυξάνεται σταθερά. Σε σύγκριση με τη Black Friday, η Cyber Monday περιθωριοποιήθηκε τα τελευταία δύο χρόνια, πιθανώς επειδή το χρονικό πλαίσιο της Black Friday έγινε θολό – δεν περιορίζεται πλέον στην Παρασκευή.

Τα στοιχεία για την Ελλάδα δείχνουν ότι η κορυφή του ενδιαφέροντος τόσο για τη Μαύρη Παρασκευή όσο και για τη Cyber ​​Monday ήταν το 2019. Παρατηρείται ότι το 2010 η Black Friday ήταν ακόμα άγνωστη στους κατοίκους της Ελλάδας, ωστόσο ήδη υπήρχε ελάχιστο ενδιαφέρον για τις εκπτώσεις της Cyber Monday.

.Όπως αναφέραμε προηγουμένως τα τελευταία 10 χρόνια η δημοτικότητα της Μαύρης Παρασκευής έχει αυξηθεί σημαντικά. Δυστυχώς, η πανδημία και η ασταθή κατάσταση στην αγορά εργασίας και την οικονομία μπορεί να επηρεάσουν το ενδιαφέρον καταναλωτών φέτος.

Πώς αυξάνονται οι πωλήσεις της Black Friday και Cyber Monday;

ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΑΓΟΡΑΣΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ BLACK FRIDAY ΚΑΙ CYBER MONDAY

Εσωτερικά δεδομένα της πλατφόρμας CyberMonday.Global δείχνουν ότι στην Ελλάδα, την κύρια ημέρα των πωλήσεων της Μαύρης Παρασκευής, ο αριθμός των συναλλαγών ήταν 778% υψηλότερος από τον ετήσιο μέσο όρο του 2019. Από την άλλη πλευρά, τη Cyber Δευτέρα η δραστηριότητα των αγοραστών ήταν 214% υψηλότερη από τον ετήσιο μέσο όρο.

Λαμβάνοντας υπόψη ότι οι πωλήσεις της Black Friday ξεκινούν μερικές φορές ήδη από τη Δευτέρα, ελέγξαμε πώς διαμορφώθηκαν οι πωλήσεις μέρα με τη μέρα. Η μεγαλύτερη δραστηριότητα, προφανώς, σημειώθηκε την Παρασκευή – 18,3 τοις εκατό των συναλλαγών που πραγματοποιήθηκαν μεταξύ 25 Νοεμβρίου και 2 Δεκεμβρίου. Η Κυριακή είχε το μικρότερο αριθμό αγορών κατά την περίοδο ανάλυσης – μόνο 5,6 %.

Το βαρόμετρο ικανοποίησης

ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ

Ρωτήσαμε 19 χιλιάδες χρήστες Διαδικτύου από δεκάδες χώρες για την αξιολόγηση των πωλήσεων του Νοεμβρίου. 41% των Ελλήνων ήταν ικανοποιημένοι με τις εκπτώσεις Black Friday & Cyber Monday. Μόνο 2% των καταναλωτών ήταν δυσαρεστημένοι με τις εκπτώσεις. Παρόμοιες στατιστικές αναγράφηκαν στο Μεξικό, τη Φινλανδία και στον Καναδά.

Οι πιο ευχαριστημένοι με τις Black Friday εκπτώσεις ήταν οι κάτοικοι της Ρουμανίας (70%).

Ποιοι ήταν οι λόγοι δυσαρχεσίας; 59% των ερωτηθέντων απάντησε πως οι εκπτώσεις δεν ήταν αρκετά καλές και 52% δε βρήκε σε έκπτωση τα προϊόντα που ήθελε να αγοράσει. 17% των ερωτηθέντων είχε προβλήματα με τις ιστοσελίδες και σε 10% δεν λειτουργούσαν τα εκπτωτικά κουπόνια.

Τι πραγματικά χρειαζόμαστε;

ΖΗΤΗΣΗ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ

Τα στατιστικά στοιχεία για τα ερωτήματα αναζήτησης στο Google μπορούν να πουν πολλά για τους Έλληνες καταναλωτές. Η Black Friday και η Cyber Monday συνήθως συνδέονται με τις αγορές ηλεκτρονικών ειδών. Στην Ελλάδα όμως παρατηρήθηκε ότι το ενδιαφέρον για την αγορά υποδημάτων κατά τη διάρκεια της Μαύρης Παρασκευής αυξάνεται κατά το 159%. Η Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα όπου το ενδιαφέρον για την αγορά παπουτσιων αυξάνεται τόσο πολύ.Στις περισσότερες χώρες είναι τα δώρα με το αυξημένο ενδιαφέρον έως 237% στην Τσεχία. Τα παιδικά προϊόντα έχουν αρκετά υψηλό ενδιαφέρον όπως στην Πορτογαλία (148%), το Μεξικό (72%), την Ισπανία (58%), ή την Πολωνία (183%).

Στην εποχή μας όπου η τεχνολογία περιορίζει την καθημερινότητά μας διαβάζουμε όλο και λιγότερα βιβλία. Για αυτό ακριβώς το αυξημένο ενδιαφέρον των κατοίκων του Καναδά (95%) για την αγορά των παραδοσιακών βιβλίων είναι μοναδικό.

Πόσα ξοδεύουμε;

ΨΩΝΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΤΩΣΕΩΝ

Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε μεταξύ των πολιτών 44 χωρών δείχνει ότι οι Έλληνες ξοδεύουν αρκετά την Black Friday και Cyber Monday: κατά μέσο όρο 164€. Παρόμοια νούμερα βλέπουμε στη Βραζιλία (162€) και την Κολομβία (158€).

Πιο πολύ ξοδεύουν οι κάτοικοι των Ηνωμένων Πολιτειών (410€), της Ελβετίας (391€) και του Ηνωμένου Βασιλείου (371€).

Μεθοδολογία και πηγή δεδομένων

Όλα τα στατιστικά δεδομένα προέρχονται από το Google Trends, το Google Keyword Planner και το Picodi.com, μια παγκόσμια πλατφόρμα έκπτωσης που λειτουργεί από το 2010, η οποία δημιούργησε το CyberMonday.Global, έναν ιστότοπο αφιερωμένο στις πωλήσεις της Cyber Monday. Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε το Σεπτέμβριο του 2020 μεταξύ 19 χιλιάδων ερωτηθέντων από 44 χώρες χρησιμοποιήθηκαν επίσης στην έκθεση. Για μετατροπή νομίσματος, χρησιμοποιήσαμε τη μέση συναλλαγματική ισοτιμία από το Google Finance.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

twenty + eighteen =