αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΜόλις έπιασες μια νέα δουλειά; Εδώ είναι 6 tips για να παραμείνεις ήρεμος το πρώτο αγχωτικό διάστημα

Μόλις έπιασες μια νέα δουλειά; Εδώ είναι 6 tips για να παραμείνεις ήρεμος το πρώτο αγχωτικό διάστημα

Νιώθεις ότι έχεις πέσει στα βαθιά το πρώτο διάστημα στη νέα σου δουλειά και είναι απόλυτα λογικό, όποια και αν είναι αυτή. “Κάθε αρχή και δύσκολη” καθώς έχεις να χειριστείς projects, συναδέλφους, πελάτες και θέματα που σου φαίνονται αρκετά πολύπλοκα και σου προκαλούν άγχος γιατί σου είναι παντελώς άγνωστα. Και μπορεί να κατάφερες να επιβιώσεις την πρώτη σου ημέρα, αλλά πώς θα το κάνεις στη συνέχεια;

Η Μαρία Παπάζογλου, πιστοποιημένη Career & Life Coach, μιλά στο Thrive Global Greece και προτείνει 6 συμβουλές που θα σε βοηθήσουν να ανταποκριθείς στη νέα σου θέση.

1.Βεβαιώσου ότι ξέρεις τι περιμένουν από εσένα

Με αυτόν τον τρόπο θα ξέρεις πώς ακριβώς να κατανείμεις τον χρόνο σου. Αντί λοιπόν να αναρωτιέσαι τι περιμένει ο προϊστάμενός σου από εσένα ή πως θεωρεί ότι θα χειριστείς όλα όσα σου αναθέτει, μπορείς να διευκρινίσεις τα εργασιακά σου καθήκοντα. Μην πανικοβάλλεσαι. Κάνε συναντήσεις ανά τακτά χρονικά διαστήματα με τον ανώτερό σου και δες τι περιμένει από εσένα.

2. Φτιάξε ένα πλάνο

Αν αισθάνεσαι ότι ο όγκος δουλειάς είναι αρκετά μεγάλος, φτιάξε ένα πλάνο, ειδικά για το πρώτο διάστημα και δες πώς μπορείς να διατηρήσεις αυτήν την καλή συνήθεια και στη συνέχεια. Σημείωσε όλα όσα πρέπει να γίνουν και αποφάσισε με ποια σειρά θα κάνεις το καθετί, με βάση το χρονοδιάγραμμα που σου έχουν ζητήσει να τηρήσεις. Προγραμμάτισε σε τι θα δώσεις προτεραιότητα και τι μπορείς να αφήσεις για αργότερα. Αυτό θα σε βοηθήσει να αισθανθείς ότι έχεις τον έλεγχο των πραγμάτων και θα μπορέσεις να βάλεις τις σκέψεις σου σε τάξη.

Αντί λοιπόν να αγχώνεσαι, κατάγραψε όλα όσα έχεις στο μυαλό σου και βάλε τα σε σειρά προτεραιότητας. Έτσι, αντί να πηγαίνεις από το ένα στο άλλο, θα ξέρεις σε τι πρέπει να συγκεντρωθείς τώρα και σε τι αργότερα και όχι μόνο δεν θα σπαταλάς τον χρόνο σου, αλλά θα τον χρησιμοποιείς προς όφελός σου, κάνοντάς τον πιο αποδοτικό.

3. Κράτησε σημειώσεις

Ναι, δεν γίνεται να τα θυμάσαι όλα! Μία νέα δουλειά συνεπάγεται ότι θα πρέπει να σκεφτείς και να κάνεις πολλά καινούργια πράγματα. Κάθε φορά που ένας συνάδελφός σου ή κάποιος ανώτερός σου σού εξηγεί μία νέα διαδικασία, ή σε εκπαιδεύει, κράτησε σημειώσεις και βεβαιώσου ότι έχεις καταλάβει τι σου ζητάνε και πότε πρέπει να έχεις ολοκληρώσει αυτά που σου αναθέτουν.

4. Συνδέσου με τους ανθρώπους γύρω σου

Αν γνωρίσεις καλύτερα τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των συναδέλφων ή των προϊσταμένων σου, θα είναι πιο εύκολο να επικοινωνήσεις μαζί τους αποτελεσματικά. Ανάλογα με την προσωπικότητα του καθενός, μπορείς να δεις πώς θα τους κερδίσεις. Μιλώντας όμως για επικοινωνία, θα πρέπει να έχεις στο μυαλό σου ότι στην δουλειά αποφεύγουμε να μιλάμε για τα προσωπικά μας θέματα και επιδεικνύουμε επαγγελματική συμπεριφορά με κάθε τρόπο.

5. Μείνε συγκεντρωμένος

Στην ψηφιακή εποχή που ζούμε, υπάρχουν πολλά πράγματα που σου αποσπούν την προσοχή και σε κάνουν να αναβάλεις ή να καθυστερήσεις να διεκπεραιώσεις την εργασία σου. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας από τους βασικότερους λόγους που μπορούν να σε κάνουν να χάσεις τη συγκέντρωσή σου. Γι΄αυτό απενεργοποίησε το κινητό και τις ειδοποιήσεις, απόφυγε ότι σου αποσπά την προσοχή και μείνε συγκεντρωμένος.

6. Άκουσε την αγαπημένη σου μουσική

Έρευνες δείχνουν ότι η μουσική μπορεί να σε βοηθήσει να παραμείνεις συγκεντρωμένος, ιδιαίτερα όταν είσαι πολύ αγχωμένος και να αυξήσει την αποδοτικότητά σου. Μπορεί να μην λειτουργεί αυτό σε εσένα, αλλά δεν χάνεις τίποτα να το δοκιμάσεις.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

2 × three =