αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΜπάχαλο με τις μπάρες στο μετρό: Γιατί δεν κλείνουν, ενώ είναι τεχνικά πανέτοιμες

Μπάχαλο με τις μπάρες στο μετρό: Γιατί δεν κλείνουν, ενώ είναι τεχνικά πανέτοιμες

Άγνωστο παραμένει πότε θα πέσουν μπάρες σε όλους τους σταθμούς του μετρό και του ΗΣΑΠ, καθώς μόλις έξι έχουν τεθεί σε λειτουργία (Αεροδρόμιο, Αιγάλεω, Άγιος Δημήτριος, Άγιος Αντώνιος, Ελαιώνας και Δουκίσσης Πλακεντίας) και ο υπουργός μεταθέτει από μήνα σε μήνα την πλήρη εφαρμογή του μέτρου.

Σύμφωνα με πληροφορίες της LIFO, η Αττικό Μετρό έχει δώσει το πράσινο φως για τη λειτουργία των μπαρών σε πολλούς ακόμα σταθμούς αλλά ο ΟΑΣΑ καθυστερεί την εφαρμογή του μέτρου, με αποτέλεσμα την απώλεια χιλιάδων ευρώ από όσους περνούν χωρίς εμπόδια στις αποβάθρες των σταθμών. Η κατάσταση επιδεινώνεται ακόμα περισσότερο από το γεγονός ότι οι έλεγχοι είναι μηδαμινοί την τελευταία περίοδο, τόσο από τη ΣΤΑΣΥ όσο και από τον ΟΣΥ, σε τρένα, τρόλεϊ, λεωφορεία και μετρό. Και όλα αυτά ενώ όλες οι μπάρες είναι πλήρως λειτουργικές και έτοιμες να πέσουν… «χθες», με το υπουργείο να πανηγυρίζει για τις 400.000 προσωποποιημένες κάρτες που έχουν ήδη εκδοθεί. Το μόνο που εκκρεμεί για να πέσουν οι μπάρες και να σταματήσει η απώλεια εσόδων είναι η επιχειρησιακή απόφαση για τη λειτουργία τους αλλά ο υπουργός μεταθέτει διαρκώς, σε συνεντεύξεις του, την καταληκτική ημερομηνία.

Ενδεικτικό είναι πως στα τέλη του περασμένου Οκτωβρίου ο κ. Σπίρτζης δεσμευόταν πως οι μπάρες θα έχουν πέσει στις αρχές του Νοεμβρίου, αλλά τώρα μεταθέτει την εφαρμογή για το τέλος του Ιανουαρίου. Ασφαλείς πηγές ωστόσο μεταφέρουν ότι το ακριβές χρονοδιάγραμμα παραμένει ασαφές, καθώς εξαρτάται από την ολοκλήρωση της έκδοσης ειδικών καρτών σε ΑΜΕΑ και ανέργους και σε συνάρτηση με το βαθμό εξοικείωσης του επιβατικού κοινού.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

fourteen + one =