06/12/24

Μια Youtuber με 10 εκατ. subscribers εξηγεί: Πως να χτίσεις ένα brand όταν… δεν υπάρχει αρχικό σχέδιο

Η Bethany Mota είναι σήμερα μια διάσημη Youtuber, με περισσότερους από 10.000.000 συνδρομητές. Δεν είχε πάντα στο μυαλό της όμως, ότι θα καταγράψει αυτή την πορεία. Δεν υπήρχε κάποιο αρχικό σχέδιο, όταν ήταν μικρότερη.

Στα 20 της, κατάφερε να φτάσει στην ιντερνετική επιτυχία. Συνεργάζεται με μεγάλες εταιρίες ρούχων όπως η Forever 21 και η JC Penney, έχοντας φυσικά και πολλά έσοδα.

«Δεν υπήρχε αρχικό σχέδιο, για ότι έχω κάνει» παραδέχεται τώρα η νεαρή Youtuber.

Η ίδια μιλώντας στο event «Forbes’ Udner 30» στη Βοστόνη, αποκάλυψε ότι ουσιαστικά αυτό που έκανε ήταν να εμπιστευτεί τον εαυτό της και αυτό που της έλεγε το ένστικτο της. Και εξήγησε το πως είναι να χτίζεις ένα brand στην εποχή του ίντερνετ και των Social Media.

32178_10151190939266426_1281549094_nΣε μια εποχή, που το κοινό θέλει αυθεντικότητα και φρέσκα projects σε όλες τις πλατφόρμες. Από το Snapchat μέχρι το Twitter. Πως όμως κατάφερε η Bethany Mota να ξεκινήσει από το μηδέν, χωρίς αρχικό πλάνο και να φτάσει στην επιτυχία; Το μυστικό, όπως λέει η νεαρή κοπέλα, κρύβεται κυρίως στα Social Media. «Έφερα το κοινό μαζί μου, σε αυτό το ταξίδι» σημειώνει. Ποστάροντας μικρά βίντεο, κατάφερε να έρθει πιο κοντά με τους χρήστες. «Υπάρχει μια συναισθηματική επικοινωνία σε αυτό» λέει χαρακτηριστικά.

Παρά την επιτυχία της η Bethany Mota γνωρίζει πολύ καλά, ότι στην περίπτωση της σημαντικό ρόλο παίζει η αμεσότητα. Πρέπει να παραμείνει το «κορίτσι της διπλανής πόρτας». Παρά το γεγονός ότι πλέον τα βίντεο της είναι σε επίπεδο παραγωγής πιο ακριβά, σε σχέση με το παρελθόν, η ίδια δεν διστάζει να βγάζει βίντεο από δωμάτια του σπιτιού της, έτσι ώστε να μην απομακρυνθεί από το αρχικό της project.

Γιάννης Μπελεγρίνης
Γιάννης Μπελεγρίνης
Ο Γιάννης Μπελεγρίνης είναι δημοσιογράφος και ιδρυτής του itspossible.gr. Ξεκίνησε τη δημοσιογραφική του διαδρομή, κάνοντας την πρακτική του στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha. Σε ηλικία μόλις 19 ετών, εντάχθηκε στο δυναμικό της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος» στο τμήμα του οικονομικού ρεπορτάζ. Στη συνέχεια εργάστηκε σε αρκετά ελληνικά ΜΜΕ όπως η Huffington Post Greece, ο Όμιλος του ANT1 και το Startup.gr.

TOP STORIES

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗς

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

nineteen + thirteen =