αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΜια Instagrammer ετοιμάζεται να μπει στο Χρηματιστήριο

Μια Instagrammer ετοιμάζεται να μπει στο Χρηματιστήριο

Πολλοί αναρωτιούνται ακόμα και σήμερα: Μπορεί αυτό που ονομάζουμε Instgrammer να είναι το το επάγγελμα κάποιου; Η απάντηση είναι «ναι». Και όχι μόνο αυτό. Η ενασχόληση με τα social media μπορεί να εξελιχθεί και σε κάτι ακόμα μεγαλύτερο. Η Chiara Ferragni έχει 21,5 εκατ. followers στο Instagram. Όπως μεταδίδει το Reuters, τώρα ετοιμάζεται να μπει στο Χρηματιστήριο του Μιλάνου, βάζοντας νέα δεδομένα στον όρο Influencer.

Η ίδια έχει καταφέρει να χτίσει το δικό της κοινό. Και ήδη έχει κλείσει συνεργασίες με τεράστιες εταιρίες όπως η Dior και η Lancôme.

Ακόμη δεν έχει προσδιορίσει ποια από τις τρεις εταιρείες που ελέγχει θα εισέλθει στο χρηματιστήριο και πότε. Η Sisterhood, η οποία διαχειρίζεται τις καμπάνιες μάρκετινγκ, ανέφερε έσοδα 11 εκατ. ευρώ πέρυσι, σύμφωνα με δημοσιεύματα του ιταλικού Τύπου. Σε συνδυασμό με την εταιρεία μόδας Serendipity και το TBS Crew, το οποίο διαχειρίζεται το blog της Ιταλίδας «The Blonde Salad», απέφεραν έσοδα περί των 20 εκατ. ευρώ το 2019.

Η Ferragni κατέχει το 99% της Sisterhood, το 55% του TBS Crew και το 32,5% της Serendipity, σύμφωνα με την εφημερίδα Corriere.

Το σίγουρο είναι ότι μια νέα digital αγορά έχει δημιουργηθεί. Τα brands συνήθως διαθέτουν περί του 10% έως 20% του διαφημιστικού προϋπολογισμού τους για την προώθησή τους μέσω των social media, με τον συνολικό τζίρο το 2019 να ανέρχεται στα 6,5 δισ. δολάρια, μία σχεδόν τετραπλάσια αύξηση από το 2016, σύμφωνα με τα στοιχεία του Influencer Marketing Hub.

View this post on Instagram

A dreamer afterall

A post shared by Chiara Ferragni ✨ (@chiaraferragni) on

View this post on Instagram

Salento 🙏🏻

A post shared by Chiara Ferragni ✨ (@chiaraferragni) on

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

20 − 6 =