αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΜια businesswoman εξηγεί μέσα σε μερικές γραμμές γιατί δεν πρέπει να φτιάξεις μια «trendy επιχείρηση»

Μια businesswoman εξηγεί μέσα σε μερικές γραμμές γιατί δεν πρέπει να φτιάξεις μια «trendy επιχείρηση»

Μια διαφορετική άποψη… αντίθετη στα trends, παραθέτει μια businesswoman. Πρόκειται για την Ximena Larkin, η οποία είναι επικεφαλής της Geller Capital Partners- εταιρία που κατέχει ξενοδοχεία υψηλού επιπέδου, όπως το Waldorf Astoria και το Hilton Conrad. Ενώ η ίδια είναι και ιδρύτρια της C1 Revolution.

Ενώ πολλοί νέοι επιχειρηματίες, πάνε σύμφωνα με τις τάσεις της εποχής, η Larkin παραθέτει την άλλη πλευρά. Μιλώντας στο αμερικανικό Entrepreneur.com, λέει ότι δεν εμπιστεύεται τα trends. Στόχος είναι να βλέπεις πιο μακροπρόθεσμα.

Όπως εξηγεί, για να κάνει απόσβεση της αρχικής επένδυσης ένα ξενοδοχείο, χρειάζονται πολλά χρόνια. Για παράδειγμα, το Conrad Hilton κόστισε 150 εκατομμύρια δολάρια για να χτίσει, και χρειάζεται χρόνος για να κερδίσεις πίσω αυτά τα χρήματα.

Την ίδια στιγμή, η Larkin πιστεύει ότι παρόλο που τα trends ακολουθούνται από μερικές γενιές, οι άνθρωποι αποκτούν άλλη λογική μεγαλώνοντας. Και λέει το απλό: Μπορεί σήμερα οι Millennials να χρησιμοποιούν την Airbnb για να ταξιδέψουν και να κοιμηθούν οπουδήποτε, ωστόσο οι ίδιοι άνθρωποι θα θέλουν να κοιμηθούν σε πολυτελή ξενοδοχεία, μέσα στα επόμενα 20 χρόνια. Αφού θα έχουν μεγαλώσει ηλικιακά.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

13 − 7 =