αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΜια ψυχολόγος παραθέτει την τακτική 5 βημάτων για να βρίσκεις καλές ιδέες

Μια ψυχολόγος παραθέτει την τακτική 5 βημάτων για να βρίσκεις καλές ιδέες

Αν κάποιος σας πει, «σκέψου μια υπέροχη ιδέα», πιθανότατα το μυαλό σου θα κολλήσει. Είναι μία δύσκολη διαδικασία.

Αλλά δεν χρειάζεται να είναι, λέει στο CNBC η ψυχολόγος Άλισον Μπάτλερ – απλά πρέπει να ξέρετε ποια βήματα πρέπει να ακολουθήσετε.

Είτε θέλετε να εντυπωσιάσετε το αφεντικό σας, είτε να εφεύρετε κάτι, είτε να ξεκινήσετε μια επιτυχημένη επιχείρηση, η Μπάτλερ συνιστά μια μεθοδολογία που ονομάζεται «σχεδιαστική σκέψη» που λέει ότι μπορεί να βοηθήσει οποιονδήποτε να βρει υπέροχες ιδέες.

«Οι άνθρωποι μερικές φορές μπερδεύονται… ‘Εντάξει, θέλω να εφεύρωκάτι ή [να έχω μια μεγάλη ιδέα]. Από πού να ξεκινήσω;’» λέει η καθηγήτρια ψυχολογίας και διευθύντρια του προγράμματος Innovation and Design Experience for All στο Πανεπιστήμιο Bryant.

Εδώ είναι μερικά από τα tips της για να κάνεις τη διαδικασία των πέντε βημάτων, που χρησιμοποιείται από στελέχη σε εταιρείες όπως η Apple και η Google, να λειτουργήσει για εσάς.

Τα πέντε βήματα της σχεδιαστικής σκέψης είναι:

  1. Research
  2. Define
  3. Ideate
  4. Prototype
  5. Test

Ξεκινήστε με λίγη ενσυναίσθηση, ερευνώντας το άτομο ή τα άτομα των οποίων το πρόβλημα προσπαθείτε να λύσετε. Προσπαθήστε να κατανοήσετε καλύτερα τι χρειάζονται από εσάς.

Στη συνέχεια, μεταφράστε αυτή την έρευνα σε χρήσιμα σχόλια για τον εαυτό σας και χρησιμοποιήστε αυτά τα σχόλια για να αναπτύξετε την ιδέα σας. Μόλις αναπτύξετε την ιδέα σας, ζητήστε από άλλους ανθρώπους τις σκέψεις τους, για να την βελτιώσετε. Τέλος, δοκιμάστε την στον πραγματικό κόσμο.

«Η ιδέα είναι ότι φαίνεται σαν μια λίστα ελέγχου: Παρακολουθήστε τους ανθρώπους, μάθετε από αυτούς, δημιουργήστε ιδέες, συλλάβετε υπέροχες ιδέες [και] αρχίστε να δημιουργείτε πρωτότυπα», λέει.

Ακολουθώντας αυτόν τον οδικό χάρτη, μπορεί να τονώσει τη δημιουργικότητα αναγκάζοντάς σας να αμφισβητήσετε τις υποθέσεις σας, σημειώνει. Σας κάνει να μιλήσετε με τα άτομα που μπορεί να χρησιμοποιήσουν και να ωφεληθούν από την ιδέα σας και σας γλιτώνει από τη λήψη αποφάσεων που βασίζονται σε ελλιπείς ή εσφαλμένες πληροφορίες.

«Σκάψτε βαθιά» και προχωρήστε πέρα από τις απλές παρατηρήσεις σε επίπεδο επιφάνειας, λέει η ψυχολόγος. «Αν μπορείτε να καταλάβετε τι χρειάζονται οι άνθρωποι – αυτό που πραγματικά χρειάζονται, όχι αυτό που σας λένε ότι χρειάζονται – αυτό είναι το άγκιστρο από το οποίο αρχίζετε στη συνέχεια να σκέφτεστε [και] που σας επιτρέπει να επαναπροσδιορίσετε τον φακό σας και το πεδίο εφαρμογής σας».

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

17 − 13 =