αρχικηVIRALΜια ψυχολόγος εξηγεί: Γιατί δεν υπάρχουν ρολόγια στα εμπορικά κέντρα

Μια ψυχολόγος εξηγεί: Γιατί δεν υπάρχουν ρολόγια στα εμπορικά κέντρα

Έχεις παρατηρήσει ότι στα εμπορικά κέντρα δεν υπάρχουν ρολόγια; Και αυτό δεν είναι τυχαίο. Η Laura Geige είναι ψυχολόγος και μίλησε στο Metro για αυτή την τακτική.

Οπως λέει είναι μια «σχολαστικά επεξεργασμένη στρατηγική» που χρησιμοποιεί την περιβαλλοντική ψυχολογία. Τα εμπορικά κέντρα, σύμφωνα με την Geige, έχουν σχεδιαστεί για να είναι «αυτόνομα σύμπαντα» όπου η αδυσώπητη πορεία του χρόνου αποκρύπτεται, ενθαρρύνοντας τους καταναλωτές να παραμείνουν περισσότερο και, αναπόφευκτα, να ξοδέψουν περισσότερα. Αυτή η πρακτική της απομάκρυνσης των αγοραστών από το πέρασμα του χρόνου, κάνοντάς τους να έχουν λιγότερη επίγνωση της διάρκειας της περιήγησής τους, είναι μια έξυπνη εκμετάλλευση της «χρονικής διαστρέβλωσης», ένα φαινόμενο που αποσκοπεί στην αποδέσμευση των ατόμων από τους χρονικούς περιορισμούς του πραγματικού κόσμου.

Η απουσία ρολογιών στα εμπορικά κέντρα δεν είναι μια αβλεψία αλλά μια στρατηγική επιλογή, με στόχο να βυθίσει τους επισκέπτες σε ένα περιβάλλον όπου ο χρόνος δεν περνάει.

Αυτή η «χρονική διαστρέβλωση» δεν ισχύει μόνο για τους χώρους λιανικής πώλησης. Είναι μια τακτική που χρησιμοποιείται ως γνωστόν στα καζίνο του Λας Βέγκας, όπου η νύχτα συγχωνεύεται ομαλά με τη μέρα χωρίς την καθοδήγηση συσκευών χρονομέτρησης.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

11 − three =