αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΜια ιστορία από τα παλιά, με ένα σημαντικό μάθημα: Ακόμα η Amazon όταν βγήκε στην αγορά, δεν ήταν τέλεια

Μια ιστορία από τα παλιά, με ένα σημαντικό μάθημα: Ακόμα η Amazon όταν βγήκε στην αγορά, δεν ήταν τέλεια

Δεν είναι λίγοι αυτοί που λένε ότι η τελειομανία είναι ένα αρνητικό στοιχείο. Δεν σε ωθεί στο να γίνεις καλύτερος, αλλά συνήθως σε βάζει σε μια φάση… στασιμότητας. Σκεπτόμενος ότι δεν έχεις ακόμα το τέλειο Project, δεν είναι η τέλεια στιγμή ή δεν έχεις το τέλειο μπάτζετ, μένεις στάσιμος. Δεν κάνεις βήματα προς τα εμπρός. «Η τελειομανία είναι η μητέρα της αναβλητικότητας», λέει μια σοφή φράση.

Μια ιστορία από τα παλιά, δείχνει πως όταν έχεις μια ιδέα, πρέπει να την κάνεις πραγματικότητα ακόμα κι αν δεν την έχεις τελειοποιήσει. Η Amazon μπορεί σήμερα να είναι ένας κολοσσός, ωστόσο όταν βγήκε στον ιντερνετικό αέρα το μακρινό 1994 δεν ήταν τέλεια. Ναι, ο Jeff Bezos δεν περίμενε να έχει ένα τέλειο προϊόν στα χέρια του, για να το βγάλει στην αγορά. Αλλά κινήθηκε δυναμικά, βελτιώνοντας κάποια πράγματα στην πορεία.

Όταν η Amazon έκανε την «πρεμιέρα» της, οι χρήστες αμέσως διαπίστωσαν το εξής: ότι υπήρχαν δυσλειτουργίες σε ότι αφορά τις παραγγελίες των βιβλίων μέσα από την πλατφόρμα (τότε πούλαγε μόνο βιβλία). Ενώ κολλήματα είδαν επίσης και όσοι έπρεπε να πληρωθούν μέσα από πωλήσεις στο Amazon. Αυτό όμως δεν εμπόδισε την πλατφόρμα να αναπτυχθεί, να γίνει γνωστή- και φυσικά να διορθώσει τα λάθη.

Τίποτα δεν ήταν τέλειο. Ούτε καν το πρώτο γραφείο του Jeff Bezos, το οποίο όπως μπορείς να δεις στην παραπάνω φωτογραφία, ήταν μια πόρτα με 4 πόρτες καρφωμένες πάνω της.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

two × one =