αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΜια από τις πρώτες εργαζόμενες του Tinder, παραθέτει 5 τακτικές μάρκετινγκ για να μετατρέψεις το project σου σε «γίγαντα»

Μια από τις πρώτες εργαζόμενες του Tinder, παραθέτει 5 τακτικές μάρκετινγκ για να μετατρέψεις το project σου σε «γίγαντα»

Η Rosette Pambakian είναι σήμερα Head of Brand Marketing and Communications στο Tinder. Έχει όμως κάτι ακόμα πιο ουσιαστικό στο βιογραφικό της. Ήταν μια από τις πρώτες εργαζόμενες στο Tinder, και έτσι μπόρεσε να δει όλη την διαδρομή. Το πως η πλατφόρμα εξελίχτηκε από ένα από «passion project», όπως λέει, σε έναν τεχνολογικό γίγαντα, με παγκόσμια επέκταση.

Παραδέχεται, ότι αρχικά η πλατφόρμα έγινε γνωστή «από στόμα σε στόμα». Ωστόσο, λίγο μετά η εταιρία εφάρμοσε συγκεκριμένες τακτικές μάρκετινγκ, έτσι ώστε το Tinder να φτάσει να συζητιέται σε όλο τον κόσμο. Μιλώντας στο Entrepreneur.com, η Rosette Pambakian παραθέτει 5 τακτικές μάρκετινγκ, οι οποίες μπορούν να σε βοηθήσουν να μετατρέψεις το project σου, σε έναν τεχνολογικό γίγαντα.

1- Δημιούργησε ένα ισχυρό brand: OK είναι αυτονόητο. Αλλά πριν πας στο μάρκετινγκ, πρέπει αν δημιουργήσεις ένα δυνατό brand. Βρες ένα καλό λογότυπο και ένα σλόγκαν που θα το συνοδεύει. Να είστε σαφείς και συνοπτικοί σχετικά με τον τρόπο που ορίζετε τον εαυτό σας, τον τρόπο με τον οποίο θέλετε να τοποθετείτε τον εαυτό σας στην αγορά και ποια θέλετε να είναι η «φωνή» της εταιρείας σας. Αμέσως μετά, φτιάξε και τα κανάλια της εταιρίας στα social media.

2- Βρες το κοινό σου: Αρχικά η ομάδα του Tinder δεν έκανε μεγάλες ενέργειες μάρκετινγκ. Αντί για αυτό, βρήκαν κάποιους social influencers, και κατάφεραν να «πιάσουν» τους millennials στα πανεπιστήμια και όχι μόνο. Όπως λέει η Rosette Pambakian, η τακτική «από στόμα σε στόμα», μπορεί να κάνει θαύματα. Αρκεί να ξέρεις το κοινό που στοχεύεις. Στο Tinder το ήξεραν πολύ καλά. Φυσικά, παίζει ρόλο και το αν έχεις ένα καινοτόμο και χρήσιμο προϊόν.

3- Άκου το κοινό σου: Στο Tinder, αφού βρήκαν ένα καλό πρώτο κοινό, δεν επαναπαύτηκαν. Συνέχισαν να αναπτύσσουν την πλατφόρμα, με βάση το feedback που έπαιρναν από τους χρήστες. Είναι σημαντικό να βλέπεις τι ανάγκες έχει το κοινό σου και να προσαρμόζεσαι σε αυτές. Να σου πουν τι ενδεχομένως πρέπει να βελτιώσεις. Μπορείς να τους ρωτήσεις, για να δεις τι απαντήσεις θα σου δώσουν. ‘Η να κάνεις έρευνες για να πάρεις συνολικό feedback.

4- Να ξεπερνάς τις προσδοκίες μέσω της καινοτομίας: Το Tinder ξεκίνησε πριν κάποια χρόνια την λειτουργία του. Όμως δεν έμεινε στην αρχική version. Στην πορεία, μέσα από όλη τη διαδικασία που περιγράψαμε και πιο πάνω, ενσωμάτωσε πολλές νέες λειτουργίες και καινοτομίες. Πάντα πρέπει να εξελίσσεσαι. Επίσης, εξέτασε νέους τρόπους μέσα από τους οποίους μπορείς να συνεργαστείς με άλλες εταιρίες.

5- Μην ξεχνάς τον προσωπικό σου ρόλο στην ιστορία: Δεν έχουμε να κάνουμε μόνο με εταιρίες. Είναι και οι άνθρωποι πίσω από αυτές. Από τον ιδρυτή και CEO, μέχρι τον πιο νέο εργαζόμενο. Είτε μιλάς σε ένα event, είτε στα social media, είτε σε μια παρέα φίλων, μην ξεχνάς ότι ταυτόχρονα εκπροσωπείς την εταιρία σου. Και παίζεις σημαντικό ρόλο στην ιστορία της.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

four − three =