αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΜην παίρνεις τη ζωή σου υπερβολικά στα σοβαρά. Εδώ είναι 4 ψυχολογικά τρικ για να το πετύχεις

Μην παίρνεις τη ζωή σου υπερβολικά στα σοβαρά. Εδώ είναι 4 ψυχολογικά τρικ για να το πετύχεις

Μάλλον έχεις βρεθεί αρκετές φορές σε αυτή τη θέση: Να κυριεύεσαι από το άγχος για ένα «κακό γεγονός» που συμβαίνει στη ζωή σου, την στιγμή που κανείς άλλος δεν φαίνεται να πιστεύει ότι είναι τόσο σοβαρό. Φυσικά, τους εξηγείτε την σοβαρότητα της κατάστασης, όπως την αντιλαμβάνεστε. Αλλά όσο περισσότερο τους το εξηγείτε, τόσο περισσότερο επιμένουν ότι αντιδράτε υπερβολικά.

Καταστάσεις σαν αυτή τείνουν να σε κάνουν να αναρωτιέσαι: Από τη μια πλευρά, θα μπορούσατε να υποθέσετε ότι όλοι οι άλλοι κάνουν λάθος και δεν παίρνουν τα πράγματα πολύ στα σοβαρά. Από την άλλη, μπορεί να είσαι εσύ ο υπερβολικός. Να δίνεις υπερβολική σημασία σε πράγματα που δεν είναι τόσο κομβικά.

Τι μπορείς να κάνεις; Εδώ είναι 4 ψυχολογικά τρικ για να χαλαρώσεις. Και να σταματήσεις να παίρνεις τη ζωή σου υπερβολικά σοβαρά.

1# Βρες το θετικό μέσα σε κάθε αρνητική κατάσταση. Ακόμα και μέσα σε μία άσχημη κατάσταση, ένα λάθος ή μία αποτυχία, πιθανότατα υπάρχει κάτι θετικό. Το κόλπο είναι να βρεις το θετικό σε μια αρνητική κατάσταση. Υπάρχει ένα μάθημα που πρέπει να μάθετε ή ένας νέος τρόπος για να κάνετε πράγματα. Αρα, όταν νιώθετε ότι σας ρίχνει μια κατάσταση, αναρωτηθείτε ”ποιο θετικό πράγμα μπορώ να πάρω από αυτήν την εμπειρία; Τι μπορώ να μάθω από αυτό που έχει συμβεί; Τι πρέπει να κάνω ή να μην κάνω εάν αυτό συμβεί ξανά;”.

2# Ο κανόνας 5Χ5. Η καρδιά σας χτυπά πιο γρήγορα, η αρτηριακή πίεση αυξάνεται και ο πανικός σας κυριεύει. Πριν χάσετε τον έλεγχο, προσπαθήστε να εφαρμόσετε τον κανόνα 5×5. Δηλαδή: Αναρωτηθείτε εάν αυτό το πρόβλημα θα έχει σημασία σε 5 χρόνια. Εάν ναι, μιλήστε με κάποιον που μπορεί να σας βοηθήσει να βρείτε μια λύση, αντί να σκέφτεστε την… καταστροφή. Ασχοληθείτε με την εξεύρεση λύσης. Εάν όχι, έχετε 5 λεπτά περιθώριο για να ανησυχήσετε και μετά να προχωρήσετε. Ο κανόνας 5×5 σας βοηθά να βάλετε τα πράγματα στη θέση τους. Σας επιτρέπει να βγάλετε τα συναισθήματά σας, αλλά και σας ωθεί να προχωρήσετε, είτε εστιάζοντας στην λυση, είτε αφήνοντας στην άκρη την κατάσταση και προχωρώντας προς τα εμπρός.

3# Σταμάτα να σκέφτεσαι τι λένε οι άλλοι. Μην παρασύρεσαι. Μπορεί σε πολλές στιγμές της ζωής μας να σκεφτόμαστε «τι λένε οι άλλοι» για εμάς, αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις… κανείς δεν ασχολείται. Ο κόσμος δεν περιστρέφεται γύρω σου. Σταματήστε να αναρωτιέστε τι σκέφτονται οι άλλοι- γιατί πιθανότατα δεν σας σκέφτονται καθόλου. Αλλά ακόμα κι αν λένε κάτι για εσένα, εσύ πρέπει πρώτα από όλα να εστιάσεις σε αυτό που θες να κάνεις. Όχι σε αυτό που θέλουν οι άλλοι.

4# Βρες ευκαιρίες για να γελάσεις. Το γέλιο σας φέρνει σε μια πιο θετική διάθεση, όπου μπορείτε να εντοπίζετε καλύτερα το χιούμορ σε καταστάσεις και να μην παίρνετε τη ζωή τόσο στα σοβαρά. Αυξήστε τον χρόνο που περνάτε γελώντας, περιβάλλοντας τον εαυτό σας με αστείους ανθρώπους που δεν παίρνουν τον εαυτό τους ή τη ζωή πολύ στα σοβαρά. Μην βλέπετε μανιακά τις ειδήσεις και σταματήστε να παρακολουθείτε βίαιες εκπομπές και ταινίες. Αντίθετα, παρακολουθήστε κωμωδίες και εκπομπές που θα σας κάνουν να γελάσετε. Όταν περνάτε περισσότερο χρόνο γελώντας, όχι μόνο ανακουφίζετε από το άγχος, αλλά μπορείτε να δείτε καλύτερα το χιούμορ σε καταστάσεις που φαίνονταν καταστροφικές πριν.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέντε σημάδια που δείχνουν ότι ζεις την ζωή που θες (ακόμα κι αν οι άλλοι δεν την καταλαβαίνουν)

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

fifteen − 11 =