αρχικηVIRALΜην μπαίνεις στο κατάστημα… 10 λεπτά πριν κλείσει: 7 πράγματα που κάνεις και εκνευρίζουν τους υπαλλήλους

Μην μπαίνεις στο κατάστημα… 10 λεπτά πριν κλείσει: 7 πράγματα που κάνεις και εκνευρίζουν τους υπαλλήλους

Ένας πωλητής καταστήματος θα συναντήσει αμέτρητους διαφορετικούς χαρακτήρες και συμπεριφορές. Κάποιες από αυτές μπορεί να του προκαλούν ενόχληση αλλά καλείται να τις διαχειριστεί για να φύγει ευχαριστημένος ο εκάστοτε πελάτης από το κατάστημα.

Αυτός είναι, άλλωστε, ο βασικός στόχος του κάθε καταστήματος.

Ποιες συμπεριφορές προκαλούν αμηχανία, ενόχληση και αρνητικά συναισθήματα στους πωλητές; Το Bovary.gr παραθέτει μερικές.

1) Σου παίρνει μόνο λίγα δευτερόλεπτα να βρεις το μέγεθος που ψάχνεις σε μια στοίβα από παντελόνια ή Τ-Shirts. Στο πωλητή αρκετή ώρα μέχρι να βάλει σε τάξη τα ρούχα που ανακατεύεις μέχρι να βρεις αυτό που ψάχνεις. Αν ξέρεις ότι θα δημιουργήσεις ακαταστασία με τις άτσαλες κινήσεις σου, ζήτα βοήθεια. Ο υπάλληλος θα σε εξυπηρετήσει αμέσως και δεν θα δημιουργηθεί χάος.

2) Δείξε σεβασμό στο ωράριο του καταστήματος: Αν το κατάστημα κλείνει στις 21:00 μην μπεις για να χαζέψεις στις 20:50. Είναι μια συμπεριφορά που προκαλεί αμηχανία στους πωλητές, καθώς τα τελευταία λεπτά του ωραρίου του καταστήματος είναι υποχρεωμένοι να τα βάλουν όλα σε τάξη για την επόμενη ημέρα.

3) «Δεν είναι δουλειά τους» να ανέχονται την αγενή ή επιθετική συμπεριφορά σου: Καθήκον κάθε πωλητή είναι η συμβολή του στην εύρυθμη λειτουργία του καταστήματος και στην εξυπηρέτηση των πελατών. Δεν είναι δουλειά τους να δέχονται ειρωνικά και αγενή σχόλια, σχόλια που τους υποβιβάζουν ή το επιθετικό σου ύφος.

4) Δοκιμαστήριο: Μην κάνεις το δοκιμαστήριο… κολαστήριο των υπαλλήλων. Είναι αποκαρδιωτική για τον πωλητή η εικόνα ενός δοκιμαστηρίου με πεταμένα και ανακαταμένα ρούχα. Προσπάθησε να επιστρέφεις τα ρούχα που δοκιμάζεις στην θέση που ανήκουν.

5) Όταν έχεις χόμπι απλά να δοκιμάζεις, χωρίς να έχεις την πρόθεση να αγοράσεις: Μια συμπεριφορά που προκαλεί δυσφορία στους πωλητές και γίνεται αμέσως αντιληπτή. Αν απλά θες να περάσεις την ώρα σου, φρόντισε να το κάνεις με διακριτικότητα και μην… καταναλώνεις την ενέργεια των υπαλλήλων χωρίς ουσιαστικό λόγο. Βάλε κάθε ρούχο στη θέση που το βρήκες.

6) «Καλημέρα, καλησπέρα»: Να απαντάς στον χαιρετισμό των υπαλλήλων. Μην συμπεριφέρεσαι σαν να μην υπάρχουν.

7) Αν ρίξεις το ρούχο από την κρεμάστρα, μάζεψέ το: Βοηθάς την δουλειά τους με αυτό τον τρόπο. Αν σκέφτεσαι ότι «είναι δουλειά τους» η τακτοποίηση των ρούχων, εμείς κάπου εδώ θα σου υπενθυμίσουμε ότι δεν είναι δουλειά τους να καταναλώνουν ενέργεια για την απροσεξία σου.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

13 − 9 =