αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΜε ενα post, ο CEO του Linkedin έδωσε την καλύτερη συμβουλή σε όσους εργάζονται από το σπίτι τώρα

Με ενα post, ο CEO του Linkedin έδωσε την καλύτερη συμβουλή σε όσους εργάζονται από το σπίτι τώρα

Το remote μοντέλο εργασίας χρησιμοποιείται εδώ και χρόνια. Όμως στην εποχή του Covid-19, αρκετοί είναι οι άνθρωποι που αναγκάστηκαν να κάνουν την μετάβαση… μέσα σε μια νύχτα. Το να πάνε στο γραφείο μαζί με πολλούς άλλους ανθρώπους έγινε αρκετά «ριψοκίνδυνο», και έτσι πολλές εταιρίες έδωσαν εντολή για εργασία εξ αποστάσεως.

Βέβαια το να μπεις από την μια στιγμή στην άλλη στο remote μοντέλο, δεν είναι τόσο εύκολη υπόθεση. Αφού ξαφνικά δουλεύεις από το δωμάτιο του σπιτιού σου, και είναι πιθανό τα ωράρια εργασίας… να γίνουν υπερβολικά ελαστικά.

Ο CEO του Linkedin, Jeff Weiner, μέσα από ένα post έδωσε ίσως την καλύτερη συμβουλή, για όσους δουλεύουν από το σπίτι τώρα. Τονίζοντας την σημασία του χρόνου πραγματικής ξεκούρασης.

«Για όσους είναι αρκετά τυχεροί και έχουν την ευκαιρία να συνεχίσουν να εργάζονται από την ασφάλεια των σπιτιών τους, ένας έξυπνος συνάδελφος μοιράστηκε μια πολύτιμη συμβουλή τις προάλλες: ουσιαστικά δεν υπάρχουν κενά στα προγράμματα μας όταν εργαζόμαστε από το σπίτι», τόνισε ο Weiner.

Και συνέχισε: «Ο “ελεύθερος” χρόνος μεταξύ των βιντεοκλήσεων απορροφάται ολοένα και περισσότερο, από τη φροντίδα των παιδιών, τη φροντίδα ανήμπορων ανθρώπων, τις δουλειές του σπιτιού και με πολλά άλλα πράγματα με τα οποία οι άνθρωποι ασχολούνται ενώ μεταβαίνουν από το ένα task στο άλλο. Σε συνδυασμό με όλη την αβεβαιότητα που σχετίζεται με την υγεία και τα οικονομικά, μπορεί να παρασυρθείς. Βεβαιωθείτε ότι έχετε καθορίσει πραγματικό χρόνο χαλάρωσης: για να αναπνέετε, να ασκείστε, ή για ό, τι σας αρέσει να κάνετε και σας βοηθά να χαλαρώσετε το μυαλό σας. Δεν ωφελεί μόνο εσάς, αλλά θα ωφελήσει όλους τους ανθρώπους που βασίζονται σε εσάς επίσης».

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

10 − four =