αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΜετά από 18 χρόνια, το Facebook δημιουργεί τμήμα εξυπηρέτησης πελατών

Μετά από 18 χρόνια, το Facebook δημιουργεί τμήμα εξυπηρέτησης πελατών

Μετά από 18 χρόνια λειτουργίας του Facebook, η εταιρία επιτέλους αποφάσισε να δημιουργήσει τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Σύμφωνα με το Bloomberg, το τμήμα βρίσκεται ακόμα σε πρώιμο στάδιο και δεν είναι ξεκάθαρο πότε θα τεθεί σε λειτουργία. Ο Αντιπρόεδρος της εταιρίας πάντως, Brent Harris, δήλωσε πως η Meta “περνάει πολύ χρόνο” στην εξυπηρέτηση πελατών.

Σκοπός του νέου τμήματος θα είναι να βοηθά χρήστες οι οποίοι έχασαν τους λογαριασμούς τους ή είδαν τα posts τους να αφαιρούνται. Οι εκπρόσωποι της Meta θα προσφέρουν συνομιλία σε πραγματικό χρόνο σε χρήστες που μιλούν Αγγλικά.

Φυσικά η υποστήριξη χρηστών Facebook, Instagram, WhatsApp και Horizon VR είναι ένα τεράστιο εγχείρημα.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

17 − five =