αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΜερικές σκέψεις για το νέο τοπίο θα διαμορφωθεί στο Newsfeed του Facebook. Και οι επιχειρήσεις δεν θα χαρούν

Μερικές σκέψεις για το νέο τοπίο θα διαμορφωθεί στο Newsfeed του Facebook. Και οι επιχειρήσεις δεν θα χαρούν

Ο Mark Zuckerberg και η ομάδα του, έλαβαν τις αποφάσεις τους. Όπως ανακοίνωσε ο ίδιος ο ιδρυτής του Facebook, το Newsfeed της διάσημης πλατφόρμας αλλάζει μια για πάντα. Εκεί, πλέον οι χρήστες θα βλέπουν περισσότερες αναρτήσεις από φίλους τους. Ενώ το περιεχόμενο από εταιρίες και brands θα «κρύβεται» σε πολλές περιπτώσεις.

«Πρόσφατα, λάβαμε το feedback από την κοινότητά μας ότι το δημόσιο περιεχόμενο – αναρτήσεις από επιχειρήσεις, εμπορικά σήματα και μέσα ενημέρωσης – εξαφανίζει τις προσωπικές στιγμές που μας οδηγούν να συνδεθούμε περισσότερο ο ένας με τον άλλο», σημείωσε ο Zuckerberg.

Και είπε με απλά λόγια την μεγάλη αλλαγή που έρχεται: «Θα βλέπετε λιγότερο δημόσιο περιεχόμενο, όπως αναρτήσεις από επιχειρήσεις, μάρκες και μέσα ενημέρωσης. Το δημόσιο περιεχόμενο που θα βλέπετε θα κρατηθεί σύμφωνα με το ίδιο πρότυπο- θα πρέπει να ενθαρρύνει ουσιαστικές αλληλεπιδράσεις μεταξύ των ανθρώπων». Ενώ έκανε και μια δήλωση… έκπληξη: «Τώρα, θέλω να είμαι σαφής: κάνοντας αυτές τις αλλαγές, περιμένω ότι ο χρόνος που ξοδεύουν οι χρήστες στο Facebook θα μειωθεί. Αλλά αναμένω επίσης ότι ο χρόνος που ξοδεύετε στο Facebook θα είναι πιο πολύτιμος».

Βέβαια, ποιος επιχειρηματίας θέλει οι πελάτες του να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο και χρήμα στην εταιρία του; Μοιάζει λίγο ασυνήθιστη σαν τοποθέτηση.

Το ερώτημα βέβαια μετά από όλα αυτά, είναι το που βαδίζει το Facebook. Είναι δεδομένο, ότι θα δημιουργηθεί ένα νέο τοπίο. Σε αυτό, δεν θα είναι καθόλου χαρούμενες οι επιχειρήσεις και γενικότερα όλοι όσοι έχουν FB Pages. Τι λέει με απλά λόγια το Facebook: Θα κάνω πιο «αδύναμες» τις αναρτήσεις από επιχειρήσεις και brands, αλλά… δεν θα τις ξεκόψω εντελώς. Αυτές θα εμφανίζονται σε λιγότερους χρήστες. Ωστόσο, αν θέλεις να φτάνουν σε ένα μεγαλύτερο κοινό, μπορείς να το επιλέξεις. Πως; Πληρώνοντας. Θα μπορείς π.χ. να κάνεις sponsored posts, όπως ακριβώς γίνεται και τώρα.

Με τη διαφορά, ότι στο «νέο Newsfeed», οι χορηγούμενες αναρτήσεις θα είναι πιο απαραίτητες από ποτέ. Τόσο για μια εταιρία που θέλει να προωθήσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, όσο π.χ. και για τα media, που θέλουν να διαμοιράσουν τα άρθρα τους.

Οι περισσότεροι χρήστες μάλλον θα είναι πιο χαρούμενοι. Αφού θα βλέπουν περισσότερες αναρτήσεις φίλων. Από την άλλη, οι επιχειρήσεις δεν θα είναι χαρούμενες. Και μένει να δούμε το πως θα προσαρμοστεί η αγορά, σε αυτή την μεγάλη αλλαγή.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

3 × five =