αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΜεγάλη χρηματοδότηση ύψους 1.200.000 ευρώ πήρε η ελληνική Convert Group από το Uni.Fund

Μεγάλη χρηματοδότηση ύψους 1.200.000 ευρώ πήρε η ελληνική Convert Group από το Uni.Fund

Το Uni.Fund ανακοίνωσε τη seed-stage χρηματοδότηση ύψους €1,2 εκ. στη Convert Group, την ελληνική εταιρεία που ξεκίνησε ως μια μικρή συμβουλευτική επιχείρηση και σήμερα πρωτοπορεί στον χώρο των Data & Analytics στο Ηλεκτρονικό Επιχειρείν. Η χρηματοδότηση θα ενισχύσει την επέκταση της εταιρείας στο εξωτερικό και την εξέλιξη των καινοτόμων προϊόντων της, eRetail Audit και eRetail Content, που στοχεύουν τη διεθνή αγορά Ηλεκτρονικού Εμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών, αγορά αξίας €280 δισ. σύμφωνα με την Nielsen. Ήδη σήμερα οι 10 από τις 15 μεγαλύτερες παγκόσμιες πολυεθνικές εταιρείες Καταναλωτικών Αγαθών αξιοποιούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της Convert Group σε 8 χώρες. Στις εταιρείες αυτές συγκαταλέγονται οι L’Oreal, P&G, Unilever, Johnson & Johnson, The Coca-Cola Company, Nestle, RB, GSK, Henkel, Bayer, Beiersdorf, FrieslandCampina, Heineken, Barilla, Colgate Palmolive, Philip Morris International, Perrigo, JDE, Pierre Fabre, Abbott και εκατοντάδες Λιανέμποροι όπως η Ahold Delhaize, το Carrefour και η Rakuten.

Η Convert Group ιδρύθηκε το 2014 ως συμβουλευτική εταιρεία για το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν από τον Παναγιώτη Γκεζερλή. Η εταιρεία γνώρισε από την αρχή πολύ γρήγορο ρυθμό ανάπτυξης -κατά μέσο όρο 74% ετησίως μέχρι σήμερα. Αξιοποιώντας την υψηλή τεχνογνωσία των ανθρώπων της και αναγνωρίζοντας ευκαιρίες στον διεθνώς ανερχόμενο κλάδο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, το 2017 έκανε στροφή προς την ανάπτυξη προϊόντων λογισμικού βασισμένη στο μοντέλο Enterprise SaaS (Software as a Service). Η εταιρεία παρέχει καινοτόμες πλατφόρμες ανάλυσης δεδομένων σε Εταιρείες και Λιανεμπόρους Καταναλωτικών Αγαθών, συμβάλλοντας στην αύξηση της κερδοφορίας και των μεριδίων τους στις online αγορές του φαρμακείου, του supermarket και της ομορφιάς. Τον τομέα των προϊόντων καθοδήγησε η Έλενα Χαϊλαζοπούλου, που ήταν και η πρώτη εργαζόμενη της εταιρείας, και η οποία σήμερα έχει τον ρόλο της Director of Product Innovation & Deputy CEO της Convert Group.

Η καινοτομία της εταιρείας -που αποτέλεσε και την αφορμή για τη χρηματοδότησή της- ήταν το eRetail Audit, μια πρωτοποριακή πλατφόρμα που συλλέγει μεγάλο όγκο δεδομένων πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου σε πραγματικό χρόνο και τα αναλύει -μεταξύ άλλων με χρήση τεχνικών Machine Learning- μετατρέποντάς τα σε αξιοποιήσιμη πληροφορία για τους πελάτες της: online μερίδια αγοράς, πωλήσεις σε τεμάχια, αξία και όγκο, marketing δεδομένα και εμπορικοί δείκτες, είναι μερικά μόνο από τα δεδομένα που μπορούν να αξιοποιούν λιανέμποροι και εταιρείες. Τη δυναμική του eRetail Audit αναγνώρισαν οι δύο κολοσσιαίες αμερικάνικες εταιρείες ανάλυσης δεδομένων, η Nielsen και η IQVIA, οι οποίες μάλιστα προχώρησαν σε διεθνείς συμφωνίες με την εταιρεία.

Τον Νοέμβριο του 2019 η εταιρεία λάνσαρε το δεύτερο προϊόν της, το eRetail Content, το οποίο προσφέρει στις εταιρείες καταναλωτικών αγαθών τη δυνατότητα να διαχειρίζονται εύκολα και αποτελεσματικά την παρουσία τους στα ηλεκτρονικά ράφια των e-shops. Πιο συγκεκριμένα, το eRetail Content υποστηρίζει τον εύκολο διαμοιρασμό του περιεχομένου από τις εταιρείες στους λιανεμπόρους, την παρακολούθηση δεικτών, όπως διαθεσιμότητα, τιμή και χαρακτηριστικά των προϊόντων, και την αυτόματη καταγραφή ενεργειών ψηφιακού marketing σε Google και Facebook ads, Newsletters, Display Banners, Social Media, κ.ά. Καινοτομώντας στην αυτοματοποιημένη συλλογή και ανάλυση ψηφιακού περιεχομένου, το eRetail Content είχε άμεση επιτυχία στην Ελλάδα και το εξωτερικό, αφού μόνο μέσα σε τρεις μήνες από το λανσάρισμά του η Convert Group υπέγραψε ετήσια συμβόλαια με 10 πολυεθνικές, όπως η P&G, Johnson & Johnson, GSK, Bayer, Henkel, APIVITA, Nestle, RB, Pierre Fabre, Gerolymatos International, Mattel και άλλες.

Με την έναρξη της νέας χρονιάς η εταιρεία ανακοίνωσε ακόμη μια παγκόσμια πρωτιά. Μόλις τον Φεβρουάριο του 2020 έγινε το λανσάρισμα του πρώτου παγκόσμιου Key Account Data Marketplace, ή όπως ο Παναγιώτης Γκεζερλής το αποκαλεί “το SimilarWeb των online δεδομένων πωλήσεων”. Το KAD marketplace της Convert Group επιτρέπει στα online φαρμακεία να μοιράζονται τα δεδομένα πωλήσεών τους με ένα οικονομικό αντίτιμο, επισφραγίζοντας μια στενή σχέση συνεργασίας με τους προμηθευτές τους κάτω από ένα revenue share μοντέλο. Μάλιστα, η Convert Group ανακοίνωσε ότι πολύ σύντομα η δυνατότητα αυτή θα επεκταθεί στους κλάδους των online supermarket και online ομορφιάς.

Η ομάδα της Convert Group ξεκίνησε με τρεις εργαζομένους, αλλά σήμερα αριθμεί 45 data scientists, προγραμματιστές, συμβούλους και αναλυτές. Το περιβάλλον συνεχούς ανέλιξης, αλλά και το οικογενειακό κλίμα που διατηρεί, έχουν καθιερώσει την Convert Group ως ένα από τα 25 καλύτερα εργασιακά περιβάλλοντα της Ελλάδας (βραβείο Great Place to Work® Institute, 2018, 2019).

Ο Παναγιώτης Γκεζερλής και η Έλενα Χαϊλαζοπούλου δήλωσαν σχετικά με τη χρηματοδότηση: “Γιορτάζουμε την πρώτη μας χρηματοδότηση όχι σαν μια μοναδική στιγμή για την εταιρεία, αλλά σαν μια πολύ σημαντική αναγνώριση της προσπάθειας και της ενέργειας που έχει εναποθέσει ο κάθε Converter ώστε να γίνει το όραμά μας πραγματικότητα: Να είμαστε η ηγέτιδα εταιρεία των data & analytics στο ηλεκτρονικό και omnichannel λιανεμπόριο, προσφέροντας σε εταιρείες και λιανεμπόρους καταναλωτικών αγαθών πολύτιμες αναλύσεις και αξιοποιήσιμα δεδομένα για την ανάπτυξή τους. Πολλοί μας ρωτάνε γιατί περιμέναμε δύο ολόκληρα χρόνια για να αντλήσουμε χρηματοδότηση. Η αλήθεια είναι ότι θέλαμε να ωριμάσουμε πρώτα επιχειρηματικά βασισμένοι σε δικούς μας πόρους θέτοντας μια στέρεη βάση για το μέλλον της εταιρείας. Πλέον, είμαστε πιο έτοιμοι από ποτέ και ήδη ξεκινάμε τη διαδικασία άντλησης Series A χρηματοδότησης για να επεκταθούμε στις αγορές της Γαλλίας, του Μεξικού, της Βραζιλίας και της Ρωσίας εντός της επόμενης διετίας. Αυτό που μας κάνει να συνεχίζουμε με χαρά και ενέργεια σε όλο αυτό το συναρπαστικό ταξίδι είναι το πάθος για εξέλιξη που αποτελεί για όλους εμάς του Converters όχι απλά στόχο, αλλά αυτοσκοπό. Αυτό αναγνώρισαν σε μας και οι άνθρωποι του Uni.Fund, τους οποίους εμπιστευτήκαμε όχι σαν τυπικούς επενδυτές αλλά σαν συμμάχους για τις επιτυχίες που θα έχουμε και τις προκλήσεις που θα αντιμετωπίσουμε”.

Από την πλευρά του Uni.Fund, ο Κωνσταντίνος Λαύκας, Partner, σχολίασε: “Από την πρώτη στιγμή πιστέψαμε στη δυναμική της Convert Group και μας κέρδισαν όχι μόνο τα πρωτοποριακά προϊόντα και οι υπηρεσίες της, αλλά κυρίως οι άνθρωποί της. Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που θα συμβάλουμε με τη χρηματοδότηση στην περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας, που ήδη αποτελεί παράδειγμα ελληνικής επιχείρησης που ηγείται στον παγκόσμιο στίβο της επιχειρηματικής καινοτομίας.”

Η χρηματοδότηση στην Convert Group, αποτελεί τη μεγαλύτερη επένδυση που έχει πραγματοποιήσει το Uni.Fund μέχρι στιγμής στα δύο χρόνια λειτουργίας του, αλλά και έναν από τους μεγαλύτερους seed stage γύρους που έχουν δοθεί σε ελληνική εταιρεία.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

seven − six =