αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΜία ψυχολόγος εξηγεί: Το τρικ που χρησιμοποιούν οι επιτυχημένοι άνθρωποι για να είναι πιο ευτυχισμένοι

Μία ψυχολόγος εξηγεί: Το τρικ που χρησιμοποιούν οι επιτυχημένοι άνθρωποι για να είναι πιο ευτυχισμένοι

Ακριβώς όπως δεν θα ξοδεύατε ολόκληρο τον μισθό σας την ημέρα πληρωμής, δεν θα πρέπει να χρησιμοποιείτε όλη την ενέργειά σας μονομιάς.

Ωστόσο, οι περισσότεροι άνθρωποι εξαντλούν συνεχώς την ενέργειά τους σε καθημερινή βάση μέχρι το σημείο της εξουθένωσης, λέει η Sarah Sarkis, ψυχολόγος και ανώτερη διευθύντρια ψυχολογίας επιδόσεων στην Exos, μια εταιρεία που εδρεύει στο Phoenix.

Η ίδια βοηθά στην εκπαίδευση των στελεχών σε εταιρείες του Fortune 100 όπως η Intel και η Humana και άλλους επαγγελματίες, για το πώς να ευδοκιμούν σε περιβάλλοντα υψηλής πίεσης. Για αυτήν, η πιο κοινή αιτία burnout, ακόμη και μεταξύ των εξαιρετικά επιτυχημένων ανθρώπων με τους οποίους συνεργάζεται, είναι η κακή διαχείριση ενέργειας.

«Η ενέργεια, όπως και τα χρήματα, είναι πεπερασμένη», λέει η Sarkis στο CNBC και συμπληρώνει: «Έχετε έσοδα και έξοδα. Κάθε φορά που κάνετε κάτι που ωφελεί την ψυχική ή σωματική σας υγεία, όπως ο ύπνος ή η άσκηση, λαμβάνετε μια πίστωση. Αλλά οποιεσδήποτε δραστηριότητες είναι επιζήμιες, όπως η εργασία μέχρι αργά ή η παράλειψη ενός γεύματος, είναι χρεώσεις».

Σύμφωνα με την Sarkis, η καλύτερη στρατηγική για να αποτρέψεις την εξάντληση και να γίνεις πιο χαρούμενος και πιο συγκεντρωμένος άνθρωπος είναι να δημιουργήσεις έναν «ενεργειακό μπάτζετ».

Αρχικά, αφιερώστε μία έως τρεις ημέρες παρακολουθώντας όλες τις δραστηριότητές σας, από τη μετακίνηση έως το scroll στο TikTok. Πώς και πού ξοδεύετε τον περισσότερο χρόνο και την προσοχή σας;

https://image.cnbcfm.com/api/v1/image/107214362-1679604370582-Energy_Credit_T_chart_V1.png?v=1679604385&ffmt=webp&vtcrop=y

Κατηγοριοποιήστε κάθε δραστηριότητα ως «έσοδο» ή «έξοδο». Οι πιστώσεις είναι αυτά που σας δίνουν ενέργεια και οι χρεώσεις είναι δραστηριότητες εξαντλητικές.

Μόλις ολοκληρωθεί το πινακάκι σας, εντοπίστε τα μονοπάτια. Ξοδέψατε πολύ χρόνο στο τηλέφωνό σας; Κοιμηθήκατε αρκετά; Τέτοια μοτίβα θα μπορούσαν να είναι «αυτο-σαμποτάζ, υπονομεύοντας τις προσπάθειές σας για υψηλές επιδόσεις», λέει η Sarkis.

Τέλος, σκεφτείτε ποιες δραστηριότητες μπορείτε να αλλάξετε, να σταματήσετε ή να ξεκινήσετε για να αναπληρώσετε την ενέργειά σας.

Δεν μπορείτε πάντα να ελέγχετε το πρόγραμμα ή τις ευθύνες σας, αλλά ο συνδυασμός ενεργειακών πιστώσεων και χρεώσεων μπορεί να εξουδετερώσει τις επιβλαβείς συνέπειες μιας δραστηριότητας που σας στραγγίζει, λέει η Sarkis. Εάν κάθεστε πολύ στο μποτιλιάρισμα, για παράδειγμα, μπορείτε να ακούσετε μουσική, ένα podcast ή ένα ηχητικό βιβλίο για ένα θέμα που σας ενθουσιάζει.

Ή, αναπτύξτε ένα σχέδιο για να ανακάμψετε από αγχωτικές δραστηριότητες. Δοκιμάστε μια θεραπευτική άσκηση όπως διαλογισμό, γιόγκα, ζωγραφική ή να πάτε μια βόλτα έξω.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

4 × 3 =