αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΜία ελληνική startup Τεχνητής Νοημοσύνης που θέλει να πάει τις παραδόσεις στο επόμενο level

Μία ελληνική startup Τεχνητής Νοημοσύνης που θέλει να πάει τις παραδόσεις στο επόμενο level

Μια καινούργια εποχή στις εταιρείες διανομής, courier και delivery εγκαινιάζει η Lastmily, μια start up που δημιουργήθηκε τον Φεβρουάριο του 2021 από μια ομάδα νέων παιδιών και έρχεται να δώσει λύση στο πολύ σύνθετο πρόβλημα της δρομολόγησης. Η Lastmily είναι μια πλατφόρμα Τεχνητής Νοημοσύνης που διαμορφώνει την βέλτιστη διαμόρφωση δικτύου πετυχαίνοντας το καλύτερο που μπορεί να επιτευχθεί, μειώνοντας ταυτόχρονα τα κόστη. Άλλωστε, καταφέρνει να μειώσει το κόστος για τις εταιρείες από 10% έως 40%, να αυξήσει τα σημεία παράδοσης ανά οδηγό από 20% έως και 80%, ενώ παράλληλα προσφέρει εργαλεία μάρκετινγκ μέσω της αλληλεπίδρασης του brand των εταιρειών με τους παραλήπτες.

«Αρχικά, ο πελάτης μας σετάρει σε 5 λεπτά την εταιρεία του από οποιοδήποτε υπολογιστή με internet ενημερώνοντας την πλατφόρμα για τους πόρους του (όπως οχήματα, αποθήκες), τις παραμέτρους του (όπως ώρες εργασίας, επαναφορτώσεις, τι θα βλέπουν οι παραλήπτες και πολλά άλλα) καθώς και τον στόχο του (περισσότερα σημεία ή χαμηλότερο κόστος). Προσκαλεί στην Lastmily οδηγούς και διαχειριστές και ξεκινά αμέσως!

Καθημερινά, ο διαχειριστής ανεβάζει τα σημεία που θέλει να εξυπηρετήσει με αυτόματη παραμετροποίηση. Με ένα κλικ, λαμβάνει από την Mily την βέλτιστη διαμόρφωση δικτύου και βλέπει σε χάρτη τι θα κάνει ακριβώς ο κάθε οδηγός, τι ώρα θα επισκεφθεί κάθε σημείο και πολλά άλλα. Ταυτόχρονα, οι οδηγοί ειδοποιούνται για το δρομολόγιό τους μέσω της mobile εφαρμογής. Φορτώνουν και παραδίδουν εύκολα και γρήγορα, διανέμοντας με ένα κλικ ανά σημείο, έχοντας navigation σε όλη τη διάρκεια της διαδρομής και άλλες δυνατότητες. Ο διαχειριστής έχει τη δυνατότητα να βλέπει live την πρόοδο, τις αναμενόμενες ώρες άφιξης που ανανεώνονται δυναμικά ενώ μπορεί να προσθέσει νέα σημεία όπως παραλαβές ή αυθημερόν παραδόσεις. Η Mily θα επαναβελτιστοποιήσει το δίκτυο και οι εφαρμογές των οδηγών θα ανανεωθούν αυτόματα» σημειώνει η εταιρία.

Και συμπληρώνει: «Τέλος, οι παραλήπτες μπορούν να δουν τον οδηγό σε χάρτη καθώς και την ακριβή ώρα άφιξης στον χώρο τους με το λογότυπό του πελάτη μας. Μπορούν να αλληλεπιδράσουν μαζί του, να ακυρώσουν την παράδοση ζητώντας νέα σε άλλη ημέρα ή άλλο χρόνο! Καθημερινά, εβδομαδιαία και μηνιαία ο πελάτης μας λαμβάνει report με βαθμολογίες και σημεία που εντοπίζει η πλατφόρμα πως χρειάζονται βελτίωση».

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

fourteen − eleven =