αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΜέσα σε 2 φράσεις ο CEO της Google παρέθεσε τον μεγαλύτερο κίνδυνο που μπορεί να «σκοτώσει» μία επιχείρηση

Μέσα σε 2 φράσεις ο CEO της Google παρέθεσε τον μεγαλύτερο κίνδυνο που μπορεί να «σκοτώσει» μία επιχείρηση

Τελικά ποιος είναι ο μεγαλύτερος… κίνδυνος με τον οποίο έρχεται αντιμέτωπη μια επιχείρηση; Στο Code Conference, ο CEO της Google, Sundar Pichai, ρωτήθηκε για τους ανταγωνιστές του τεχνολογικού κολοσσού. Συγκεκριμένα, για τις εταιρείες που τον ανταγωνίζονται στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης (A.I.). Αλλά η απάντηση του Pichai ήταν ένα λαμπρό μάθημα για το πώς κάθε εταιρεία πρέπει να σκέφτεται τον ανταγωνισμό.

«Πάντα είχα την άποψη ότι τείνεις να κάνεις λάθος αν εστιάζεις υπερβολικά στον ανταγωνισμό», είπε ο Pichai. «Οι μεγάλες εταιρείες, ιδιαίτερα, αποτυγχάνουν επειδή… σκοντάφτουν εσωτερικά».

Σχεδόν κάθε επιχείρηση αφιερώνει περισσότερο χρόνο ανησυχώντας για τον ανταγωνισμό από ό,τι θα έπρεπε. Ως αποτέλεσμα, ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε πράγματα που έχουν σημασία, σχολιάζει το αμερικανικό inc.com.

Οι περισσότερες επιχειρήσεις δεν καταφέρνουν να επιβιώσουν για περισσότερα από 5 έτη, από τη στιγμή της ίδρυσης τους. Η συντριπτική πλειονότητά τους είναι πολύ μικρές επιχειρήσεις που δεν είναι σε θέση να βγάλουν κέρδος για οποιονδήποτε λόγο και ο ιδιοκτήτης τελικά κατεβάζει ρολά. Απλώς δεν το παρατηρούμε σχεδόν ποτέ, εκτός εάν η επιχείρηση βρίσκεται σε μια γωνία κοντά στο σπίτι μας ή τυχαίνει να είναι ένα μέρος που συχνάζουμε.

Ωστόσο, η αποτυχία δεν αφορά μόνο τις μικρές εταιρείες. Οι μεγάλες εταιρείες επίσης αποτυγχάνουν συνεχώς. Πτωχεύουν, απολύουν ανθρώπους, κλείνουν γραφεία και μερικές φορές κλείνουν εντελώς. Όταν το κάνουν, δεν είναι σχεδόν ποτέ επειδή νικήθηκαν από τον ανταγωνισμό. Είναι επειδή πήραν κακές αποφάσεις ή δεν μπορούσαν να εκτελέσουν σωστά.

Το ενδιαφέρον με την απάντηση του Pichai είναι ότι δεν λέει ότι δεν πρέπει ποτέ να κοιτάτε τι κάνει ο ανταγωνισμός σας. Δεν υποδηλώνει ότι ο ανταγωνισμός σας δεν αποτελεί ποτέ απειλή. Αντίθετα, λέει ότι είναι πιο πιθανό να αποτύχεις εξαιτίας αυτού που συμβαίνει μέσα στην εταιρεία σου, όχι λόγω αυτού που συμβαίνει έξω.

«Θέλετε να γνωρίζετε όλα όσα συμβαίνουν έξω», συνέχισε ο Pichai. «Αλλά στο τέλος της ημέρας, η επιτυχία σου εξαρτάται από την εκτέλεσή σου».

Ή, αλλιώς, θα ήσουν αφελής να μην γνωρίζεις τι συμβαίνει γύρω σου, αλλά η δουλειά σου είναι να κάνεις ό,τι κι αν κάνεις. Εστιάστε στο να το κάνετε καλύτερα. Εστιάστε στο πώς να εξυπηρετήσετε καλύτερα τους πελάτες σας και δημιουργήστε καλύτερες εμπειρίες. Εάν ο ανταγωνισμός σας το κάνει ήδη αυτό, πιθανότατα θα πρέπει να το σημειώσετε – και μετά να πιάσετε δουλειά και να καταλάβετε πού απογοητεύετε τους πελάτες σας.

Όπως εξηγεί ο CEO της Google, ο ανταγωνισμός στην εποχή της τεχνολογίας μπορεί να προκύψει από οπουδήποτε. «Κανείς από εμάς δεν μιλούσε για το TikTok πριν από τρία χρόνια» τονίζει με νόημα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Πως να βγάλεις 438 ευρώ μέσα στον πρώτο μήνα, από το Fiverr»: Εξηγεί ο Νώντας Καραβίας

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

thirteen − twelve =