αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΜένουν τα emails σου αναπάντητα; Εδώ είναι 3 πράγματα που μπορείς να βάλεις στον τίτλο, για να κάνεις τον άλλο να απαντήσει

Μένουν τα emails σου αναπάντητα; Εδώ είναι 3 πράγματα που μπορείς να βάλεις στον τίτλο, για να κάνεις τον άλλο να απαντήσει

Ζούμε στην εποχή των αμέτρητων emails. Κάτι που έγινε ακόμα πιο έντονο μέσα στην πανδημία. Το αποτέλεσμα: Τα inbox είναι συνεχώς γεμάτα, και πολλά emails μένουν αναπάντητα. Κάποια emails δεν ανοίγονται καν από τον παραλήπτη.

«Ο μέσος επιχειρηματίας λαμβάνει περισσότερα από 121 email την ημέρα. Μερικοί άνθρωποι λαμβάνουν αρκετές εκατοντάδες email καθημερινά. Η διαχείριση των emails διαρκεί έως και 11 ώρες την εβδομάδα για τους περισσότερους εργαζόμενους — και πολύ περισσότερο για άλλους» σημειώνει το Business Insider.

Και παραθέτει 3 πράγματα που μπορείς να βάλεις στον τίτλο, για να κάνεις τον άλλο να απαντήσει στο email σου. Μήπως να τα δοκιμάσεις;

1. Πείτε στον παραλήπτη τι να κάνει

Εάν θέλετε ο παραλήπτης σας να απαντήσει, πείτε του τι ενέργειες να κάνει. Το subject line μπορεί να εμπεριέχει φράσεις όπως:

«Παρακαλώ απαντήστε»

«Απαιτείται άμεση δράση»

«Παρακαλώ εγκρίνετε το…»

«Παρακαλώ Επιβεβαιώστε…»

2. Πες στον παραλήπτη πότε το χρειάζεσαι

Τα deadlines μπορούν να σε σώσουν. Οι άνθρωποι προσαρμόζονται σε αυτά. Ένα email με συγκεκριμένο deadline συχνά μετακινείται στην κορυφή του σωρού. Ακόμα και για μία πρόσκλησή σε ένα event ή μια συνάντηση τετ-α-τετ, μην ξεχνάς να βάζεις συγκεκριμένο deadline μέσα στο οποίο πρέπει να σου απαντήσει ο άλλος.

3. Πες στον άλλο το «γιατί» έχει σημασία για αυτόν

Πώς θα ωφεληθεί ο άλλος ανοίγοντας το email σου; Τι θα του κοστίσει αν σε αγνοήσει; Παρέθεσε τα δεδομένα. Μην είσαι χειριστικός ή αγχωτικός. Για παράδειγμα αν στέλνεις email σε έναν πελάτη μην γράψεις: «Τρέξε τώρα γιατί εξαντλούνται τα αποθέματα!» γιατί αυτό ακούγεται σαν spam. Αλλά μπορείς να ενημερώσεις, με ήρεμο τρόπο, για το τι θα κερδίσει ο άλλος, αν απαντήσει στο email σου.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

2 × five =