αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΚι όμως, οι 15 πρώτοι σταθμοί της Γραμμή 4 του μετρό δεν θα έχουν κανέναν δωρεάν χώρο στάθμευσης

Κι όμως, οι 15 πρώτοι σταθμοί της Γραμμή 4 του μετρό δεν θα έχουν κανέναν δωρεάν χώρο στάθμευσης

Η Αττικό Μετρό αφήνει το ‘park & ride’ στο παρελθόν. Αν και η κατασκευή χώρων στάθμευσης πλησίον σταθμών του Μετρό ήταν δεδομένη τις δεκαετίες του 1990 και του 2000, η εταιρεία πλέον αλλάζει στρατηγική. Οι υπάρχοντες ελεύθεροι χώροι στάθμευσης παραχωρούνται σε ιδιώτες, ενώ, σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, η Αττικό Μετρό δεν πρόκειται να δημιουργήσει νέους χώρους στάθμευσης για το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 του Μετρό (Άλσος Βεΐκου – Γουδή), όπως αναφέρει το athenstransport.com.

Με την παραχώρηση των χώρων να είναι πλέον μονόδρομος, κατ’ απαίτηση και του υπερταμείου, οι χώροι στάθμευσης δεν είναι ιδιαίτερα επικερδείς για την Αττικό Μετρό δεδομένου και του ότι σε αυτούς ισχύει ειδικό τιμολόγιο τους χρήστες του Μετρό και τους περιοίκους. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο χώρος στάθμευσης του σταθμού Δουκ. Πλακεντίας θα επιφέρει στην Αττικό Μετρό 28.000 ευρώ το μήνα τη στιγμή που μόνο η μισθοδοσία της εταιρείας ξεπερνά το 1 εκατ. ευρώ μηνιαίως και οι ζημιές ξεπέρασαν τα 2,3 δις ευρώ το 2017.

Παράλληλα, η Αττικό Μετρό είναι υπεύθυνη και για τη συντήρηση των χώρων αυτών, γεγονός που περιορίζει το όποιο κέρδος υπάρχει.

Αν και ο τελευταίος ιδιόκτητος χώρος στάθμευσης που κατασκευάστηκε ήταν αυτός πλησίον του σταθμού Αγία Μαρίνα, η Αττικό Μετρό δεν κατασκεύασε ποτέ χώρους στο σταθμό Αιγάλεω της ίδιας επέκτασης και στους σταθμούς Ανθούπολη, Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη και Ελληνικό της γραμμής 2 παρόλο που υπήρχαν εξαγγελίες κατά τη φάση της κατασκευής των δύο αυτών επεκτάσεων [μέχρι και σήμερα, στον επίσημο χάρτη της Αττικό Μετρό δίπλα στους σταθμούς αυτούς εμφανίζεται σύμβολο που αντιστοιχεί σε «προγραμματισμένο χώρο στάθμευσης» αν και η Α.Μ. δεν έχει ποτέ εντάξει την κατασκευή τους σε κάποιο προγραμματισμό].

Επίσης, κανένα πάρκινγκ δεν προβλέπεται στους σταθμούς της επέκτασης προς τον Πειραιά ή στο πρώτο τμήμα της γραμμής 4 (Άλσος Βεΐκου – Γουδή) με 15 σταθμούς.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

13 − five =