Σε μια προσπάθεια να εναρμονιστεί με την digital εποχή, η ΙΚΕΑ τροποποίησε το λογότυπο της. Οι αλλαγές καθιστούν το λογότυπο πολύ πιο σαφές όταν συρρικνωθεί, όπως στο site της εταιρείας ή στο smartphone σας. Με την εταιρία να «παίζει» έντονα πλέον και στο digital πεδίο.
Ωστόσο, όπως θα δεις στις παρακάτω εικόνες, το παλιό με το νέο logo δεν έχουν μεγάλες διαφορές. Μάλιστα, με μια γρήγορα ματιά μπορεί… να μην τις καταλάβεις καν.
Τι νέο βλέπουμε: Η αναλογία διαστάσεων του νέου logo έχει μειωθεί, ώστε να φαίνεται λιγότερο τεντωμένο. Οι μικροσκοπικές «προεκτάσεις» που υπάρχουν στις γωνίες κάθε γράμματος εμφανίζονται τώρα πιο λείες. Και ο κενός χώρος μέσα σε κάθε γράμμα έχει αυξηθεί για να το κάνει πιο ευανάγνωστο.