αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΚατέβασε «ρολά» και το ελληνικό eshop της JYSK. Δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στον τεράστιο όγκο παραγγελιών (Εικόνα)

Κατέβασε «ρολά» και το ελληνικό eshop της JYSK. Δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στον τεράστιο όγκο παραγγελιών (Εικόνα)

Νωρίτερα σήμερα γράφαμε για την απόφαση των Jumbo να αναστείλουν την λειτουργία του eshop τους, αφού όπως λέει η εταιρία δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τον τεράστιο όγκο παραγγελιών.

Στον ίδιο δρόμο πάει και η αλυσίδα JYSK. Όσοι μπαίνουν στο ελληνικό eshop της εταιρίας βλέπουν τη σχετική ενημέρωση. «Λάβαμε την απόφαση να ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ το e-shop μας, λόγω της ραγδαίας αύξησης των διαδικτυακών παραγγελιών, καθώς, προτεραιότητά μας αυτή τη στιγμή είναι να εξυπηρετήσουμε τις υπάρχουσες παραγγελίες, χωρίς να προκληθούν περαιτέρω καθυστερήσεις, και για να είμαστε σε θέση σύντομα να παρέχουμε και πάλι την καλύτερη εξυπηρέτηση σε εσάς. Εάν έχετε ήδη πραγματοποιήσει κάποια διαδικτυακή παραγγελία, αυτό ΔΕΝ σας επηρεάζει, καθώς, εργαζόμαστε σκληρά ώστε να τηρήσουμε το χρονικό όριο παράδοσης, όπως προβλέπεται  στο χρονοδιάγραμμα της επιβεβαιωμένης παραγγελίας σας. Σας ευχαριστούμε θερμά για την υπομονή και την κατανόηση σας, και σας βεβαιώνουμε ότι αμέσως μόλις είμαστε σε θέση να παρέχουμε την καλύτερη Εξυπηρέτηση Πελατών διαδικτυακά, τότε, θα υπάρχουν ξανά εξαιρετικές JYSK προσφορές» σημειώνει η JYSK.

Μάλιστα, σε αντίθεση με τα Jumbo, η JYSK δεν αναφέρει σε αυτή τη φάση την ημερομηνία που σκοπεύει να ανοίξει πάλι το eshop της. Παρακάτω μπορείτε να δείτε το σχετικό screenshot.

Σημειώστε εδώ ότι δεν μιλάμε για μια τυχαία εταιρία. H JYSK είναι η μεγαλύτερη δανέζικη αλυσίδα πολυκαταστημάτων, η οποία λειτουργεί σε διεθνές επίπεδο. Συνολικά, η εταιρία διαθέτει 2.586 καταστήματα σε 50 χώρες και απασχολεί πάνω από 22.000 εργαζομένους.

 

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

nineteen − 3 =