αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΚανείς από τους ομιλητές της Apple δεν μίλησε πάνω από 10 συνεχόμενα λεπτά στο πρόσφατο event. Και υπάρχει λόγος

Κανείς από τους ομιλητές της Apple δεν μίλησε πάνω από 10 συνεχόμενα λεπτά στο πρόσφατο event. Και υπάρχει λόγος

Λένε ότι οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά. Και η Apple φαίνεται ότι το γνωρίζει πολύ καλά. Στο τελευταίο event της, πρόσεξες ότι κανένας από τους ομιλητές on stage δεν μίλησε για πάνω από 10 συνεχόμενα λεπτά; Είδαμε τόσο τον Tim Cook όσο και άλλα στελέχη της εταιρίας. Να εναλλάσσονται ο ένας μετά τον άλλο, να παραθέτουν διάφορες πληροφορίες, να δείχνουν βίντεο, ο κάθε ένας εστιάζοντας στο πεδίο του περισσότερο.

Γιατί όμως υπήρχε αυτό το «φράγμα» των 10 λεπτών; Όπως αναλύει το αμερικανικό inc.com, η απάντηση βρίσκεται στην νευροεπιστήμη. Σύμφωνα λοιπόν με τις βασικές αρχές της νευροεπιστήμης, για να κρατήσεις το ενδιαφέρον των ανθρώπων π.χ. σε μια ομιλία, πρέπει να κάνεις συχνές αλλαγές. Και κάθε πόσο πρέπει να γίνονται αυτές οι αλλαγές; Ναι, καλά κατάλαβες. Κάθε 10 λεπτά περίπου.

Αν λοιπόν θέλεις να κάνεις ένα πετυχημένο event διάρκειας 1+ ώρας (όσο και αυτό της Apple), τότε πρέπει να βρεις τρόπους έτσι ώστε να διεγείρεις τους ανθρώπους που είναι στο ακροατήριο και να «φρεσκάρεις» την προσοχής τους, κάθε 10 λεπτά.

Αυτό μπορεί να γίνει δείχνοντας ένα ενδιαφέρον βίντεο, παραθέτοντας μια τρομερή ιστορία ή απλά με το να αλλάζουν οι ομιλητές στην σκηνή. Οι τακτικές που μπορείς να ακολουθήσεις είναι αρκετές.

Στο event που παρουσιάστηκαν τα νέα iPhone και το νέο ρολόιο της Apple, όλα έδειχναν να έχουν μια συνεχή κίνηση. Με βίντεο που έμοιαζαν περισσότερο με εικόνες από Χολιγουντιανή ταινία, παρά με μια απλή παρουσίαση τεχνολογικών προϊόντων. Με επιφωνήματα από το κοινό, και τους ομιλητές να περπατούν συνέχεια πάνω- κάτω στη σκηνή. Είναι σίγουρο ότι η Apple είχε μελετήσει μέχρι και την παραμικρή λεπτομέρεια…

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

twelve − 4 =