«Φρένο» στη συνεργασία με influencers και stars που αγοράζουν ψεύτικους ακολούθους, για να αυξάνουν το κασέ τους όταν κάνουν εμπορικά ποστ στα social media βάζει η πολυεθνική Unilever .
Ο επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ της εταιρείας Keith Weed ανακοίνωσε ότι αλλάζει η πολιτική συνεργασίας με τους σελέμπριτι και μάλιστα προέτρεψε και άλλα brands να κάνουν το ίδιο για να σταματήσουν οι απάτες, όπως είπε.
Μάλιστα, η Unilever δαπανά 8,1 δισ. δολάρια για το μάρκετινγκ και δίνει ιδιαίτερη έμφαση.
Το μάρκετινγκ με influencers έχει μεγάλη σημασία για τα brands αφού κάνει οικεία τα προΐοντα μέσω αγαπημένων δημόσιων προσώπων marketing και το κασέ κάποιου για ένα και μόνο ποστ μπορεί να φτάσει τα 2000 δολάρια και αυξάνεται ανάλογα με τον αριθμό των ακολούθων.
Έτσι, πολλοί υποκύπτουν στον πειρασμό να αγοράσουν followers, οι οποίοι όμως δεν είναι πραγματικοί και έτσι δεν αυξάνεται το engagement.
Όπως είπε ο επικεφαλής του μάρκετινγκ της εταιρείας πρέπει να επαναπροσδιοριστούν οι σχέσεις εμπιστοσύνης πριν είναι πολύ αργά.
Το θέμα πάντως του ψηφιακού μάρκετινγκ και των ορθών πρακτικών απασχολεί όσους εργάζονται στο χώρο.
Ο οικονομικός διευθυντής της Procter and Gamble Jon Moeller έχει ταχθεί υπέρ της εξάλειψης διαφημίσεων που τελικά δεν τις βλέπουν πραγματικοί άνθρωποι και να τεθούν αυστηρότεροι κανόνες στο πώς σηματοδοτείται η τοποθέτηση προιόντων και τα διαφημιστικά ποστ στα social media.
Πηγή: Insider.gr