αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΚάποιοι άνθρωποι φαίνεται να μην αγχώνονται για τίποτα- Εδώ είναι 2 ψυχολογικά τρικ για να το πετύχεις

Κάποιοι άνθρωποι φαίνεται να μην αγχώνονται για τίποτα- Εδώ είναι 2 ψυχολογικά τρικ για να το πετύχεις

Η ανησυχία και το άγχος συχνά πηγάζει από την επιθυμία να έχεις τον έλεγχο. Συχνά θέλουμε να ελέγχουμε το περιβάλλον μας ή την έκβαση κάθε κατάστασης.

Αλλά όσο περισσότερο προσπαθείτε να ελέγξετε τα πάντα γύρω σας, τόσο πιο ανήσυχος θα νιώθετε. Είναι ένας φαύλος κύκλος που πρέπει να σπάσει: Ανησυχήστε, προσπαθήστε να αποκτήσετε τον έλεγχο, αποτυγχάνετε, ανησυχείτε ξανά, επαναλάβετε το ίδιο.

Κάποιοι άνθρωποι φαίνεται να μην αγχώνονται για τίποτα. Μπορείτε να πάρετε τον έλεγχο του μυαλού σας και να εκπαιδεύσετε τον εγκέφαλό σας να σκέφτεται διαφορετικά.

Το psychology today παραθέτει δύο πράγματα που μπορείτε να κάνετε την επόμενη φορά που θα πιάσετε τον εαυτό σας να ανησυχεί για πράγματα που δεν μπορείτε να ελέγξετε:

1. Αναπτύξτε μια ρεαλιστική αίσθηση ελέγχου.

Προσδιορίστε τι είναι υπό τον έλεγχό σας και τι όχι. Για παράδειγμα, μπορείτε να ελέγξετε πόσο εντυπωσιακές είναι οι διαφημίσεις μάρκετινγκ σας, αλλά δεν μπορείτε να ελέγξετε αν οι άνθρωποι θα αγοράσουν το προϊόν σας.

Επιπλέον, μπορείτε να δώσετε στους υπαλλήλους σας τα εργαλεία που χρειάζονται για να πετύχουν, αλλά δεν μπορείτε να τους αναγκάσετε να είναι παραγωγικοί.

Όταν επιτύχετε μια υγιή ισορροπία ελέγχου, θα δείτε ότι μπορείτε να επιλέξετε τη δική σας στάση και συμπεριφορά, αλλά δεν μπορείτε να ελέγξετε πολλούς εξωτερικούς παράγοντες.

Έτσι, όταν αντιμετωπίζετε ένα πρόβλημα ή αισθάνεστε δυσφορία, αναρωτηθείτε: «Είναι αυτό ένα πρόβλημα που μπορώ να λύσω; Ή πρέπει να αλλάξω το πώς νιώθω για το πρόβλημα;»

Εάν είναι υπό τον έλεγχό σας, αντιμετωπίστε το πρόβλημα. Εάν είναι εκτός ελέγχου σας, εστιάστε στην αλλαγή της συναισθηματικής σας κατάστασης. Χρησιμοποιήστε υγιείς τρόπους αντιμετώπισης, όπως η ενασχόληση με ένα χόμπι ή η άσκηση διαλογισμού, για να αντιμετωπίσετε τα άβολα συναισθήματα που προκαλούνται όταν τα πράγματα είναι εκτός ελέγχου σας.

2. Προγραμματίστε συγκεκριμένο χρόνο για να ανησυχείτε.

Δεν υπάρχει κάποιο μαγικό κόλπο ή ειδικό χάπι που θα σας κάνει να σταματήσετε να ανησυχείτε αμέσως.

Υπάρχει ένα ψυχολογικό τρικ, ωστόσο, που μπορεί να σας βοηθήσει να συγκρατήσετε τις ανησυχίες σας. Το κόλπο περιλαμβάνει τον προγραμματισμό χρόνου… για να ανησυχείτε. Ακούγεται αστείο με μια πρώτη ματιά. Αλλά πραγματικά λειτουργεί. Και υπάρχουν μελέτες που το υποστηρίζουν.

Αφιερώστε 15 λεπτά κάθε μέρα για να ανησυχείτε για κάτι. Σημειώστε το στο ημερολόγιό σας ή προσθέστε το στο πρόγραμμά σας. Κάντε το με συνέπεια αν μπορείτε. Σκεφτείτε κάτι σαν, «Θα ανησυχώ από τις 7 έως τις 7:15 μ.μ., κάθε βράδυ». (οκ, ίσως να μην θέλετε να ανησυχείτε ακριβώς πριν από τον ύπνο. Αυτό μπορεί να σας κρατήσει ξύπνιους).

Κάθε φορά που πιάνετε τον εαυτό σας να ανησυχεί εκτός του χρονικού σας πλαισίου, υπενθυμίστε στον εαυτό σας ότι δεν είναι ώρα να ανησυχείτε και ότι θα έχετε άφθονο χρόνο για να σκεφτείτε αυτές τις ανησυχίες κατά τη διάρκεια του προγραμματισμένου χρόνου σας.

Μόλις φτάσετε στην ώρα σας, τότε ανησυχήστε όσο θέλετε. Καθίστε και σκεφτείτε όλες τις ανησυχίες που είναι έξω από τον έλεγχό σας. Μπορείτε ακόμη και να τις γράψετε αν προτιμάτε. Στη συνέχεια, αφού περάσουν 15 λεπτά, πείτε στον εαυτό σας ότι ήρθε η ώρα να επιστρέψετε στην καθημερινότητά σας. Σηκωθείτε και ξεκινήστε τις συνηθισμένες δουλειές σας. Με συνεπή πρακτική, η έρευνα δείχνει ότι θα περιορίσετε τις ανησυχίες σας σε μόλις 15 λεπτά την ημέρα. Αυτή είναι μια μεγάλη βελτίωση, εάν έχετε συνηθίσει να ανησυχείτε 24/7.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

five × five =