αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΚάποιοι άνθρωποι προσπαθούν να δείχνουν… πιο πλούσιοι από ότι είναι. Εδώ είναι οι 3 λόγοι που το κάνουν

Κάποιοι άνθρωποι προσπαθούν να δείχνουν… πιο πλούσιοι από ότι είναι. Εδώ είναι οι 3 λόγοι που το κάνουν

Οι άνθρωποι μπορούν εύκολα να πέσουν σε «λανθασμένες οικονομικές συγκρίσεις». Eνα σενάριο στο οποίο πιστεύουμε ότι μπορούμε να αντέξουμε οικονομικά τον ίδιο τρόπο ζωής που έχουν οι άνθρωποι που αντιλαμβανόμαστε ως «ίδιους με εμάς», λέει η συγγραφέας Manisha Thakor στο νέο της βιβλίο, «MoneyZen: The Secret to Finding «Φτάνει»».

Η certified financial planner παρατήρησε αυτό το φαινόμενο κατά τη διάρκεια των τριών δεκαετιών που πέρασε βοηθώντας τους ανθρώπους να λαμβάνουν καλύτερες αποφάσεις σχετικά με τα χρήματα και την διαχείριση περιουσίας.

«Ο κόσμος ερχόταν σε μένα και οδηγούσε τα ωραιότερα αυτοκίνητα [και ντύνονταν] με τις πιο νέες τάσεις της μόδας με απίστευτα κοσμήματα και παπούτσια», είπε στο CNBC. Και στη συνέχεια ανακάλυπτε ότι δεν είχαν αρκετά περιουσιακά στοιχεία για να ανταποκριθούν στο ελάχιστο σε αυτό τον τρόπο ζωής.

«Έμοιαζαν με εκατομμυριούχους, αλλά ήταν πολύ μακριά από αυτό».

Η Thakor κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι λανθασμένες οικονομικές συγκρίσεις μπορούν να οδηγήσουν οποιονδήποτε να ξοδέψει πέρα ​​από τις δυνατότητές του. Εδώ είναι 3 λόγοι που συμβαίνει αυτό.

1. Αυτό που βλέπουν… στην τηλεόραση

Οι χαρακτήρες που απεικονίζονται σε τηλεοπτικές εκπομπές και ταινίες τείνουν να έχουν ακριβές ντουλάπες, διαμερίσματα και τρόπο ζωής, ανεξάρτητα από τη δουλειά τους.

«Όταν κοίταξα τα σπίτια στα οποία απεικονίζονται να ζουν, τα αυτοκίνητα που οδηγούν και τους τρόπους με τους οποίους κοινωνικοποιούνται, και [έκανα] τα μαθηματικά υποθέτοντας ότι κερδίζουν μέσο εισόδημα για αυτές τις θέσεις σε αυτές τις πόλεις, οι αριθμοί δεν βγαίνουν», είπε η Thakor.

Η κύρια ανησυχία της Thakor είναι ότι οι άνθρωποι μπορεί να περιμένουν να επιτύχουν τον τρόπο ζωής αυτών των χαρακτήρων εάν έχουν παρόμοιες θέσεις εργασίας. Και προκύπτει ένα από τα δύο αποτελέσματα όταν αυτό δεν συμβαίνει: Είτε αισθάνονται άσχημα για τον εαυτό τους που δεν έχουν αυτή τη ζωή, είτε ‘ζορίζουν’ οικονομικά τον εαυτό τους για να το πετύχουν.

2. Εύκολη πρόσβαση σε πίστωση

Οι… εύκολες αγορές ενδέχεται να ενθαρρύνουν τους καταναλωτές να ανταποκρίνονται σε σάνταρτς που δεν είναι οικονομικά εφικτά, είπε η Thakor.

Κάποτε ο αγοραστής μπορούσε να κάνει μηνιαίες πληρωμές μέχρι να εξοφλήσει το προϊόν και να το φέρει στο σπίτι. Οι αγοραστές μπορούν τώρα αγοράζουν αλόγιστα με πιστωτικές κάρτες, συχνά πληρώνοντας τελικά 50% με 80% περισσότερο από την αρχική τιμή, για να πιάσει τις ελάχιστες μηνιαίες πληρωμές και τα επιτόκια, λέει η Thakor. Τα υπόλοιπα των πιστωτικών καρτών αυξήθηκαν σχεδόν κατά 20% σε σχέση με πέρυσι, σύμφωνα με τριμηνιαία έκθεση πληροφοριών για τον κλάδο της πίστωσης από την TransUnion.

3. Μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι φανταχτερά. «Είναι μια επιμελημένη εκδοχή της ζωής μας», λέει η ίδια.

Οι άνθρωποι που ‘καταναλώνουν’ μέσα κοινωνικής δικτύωσης συχνά εκτίθενται σε περιεχόμενο που δείχνει εικόνες ανθρώπων που μπορεί να γνωρίζουν ή influencers που τους κάνουν να νιώθουν, πολύ συχνά, ανεπαρκείς.

Σχεδόν το 40% των νεαρών ενηλίκων δήλωσαν ότι ξοδεύουν περισσότερα από τα χρήματά τους σε εμπειρίες παρά στα απαραίτητα, όπως η πληρωμή λογαριασμών, σύμφωνα με μια έκθεση του 2022 της Credit Karma.

Ωστόσο, η Thakor είναι αισιόδοξη επειδή έχει παρατηρήσει μια αυξημένη επιθυμία για γνήσιες συνδέσεις από τους χρήστες της πλατφόρμας και δεν μπορεί κανείς να έχει μια αληθινή σύνδεση εάν βασίζεται σε ψέματα.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

3 × four =