αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΚάποιες αεροπορικές κάνουν υποχρεωτική τη χρήση μάσκας

Κάποιες αεροπορικές κάνουν υποχρεωτική τη χρήση μάσκας

Mπορεί η επόμενη ημέρα για την τουριστική βιομηχανία να παραμένει ακόμη «γρίφος», ορισμένοι όμως αερομεταφορείς ανά τον κόσμο εφαρμόζουν νέα υγειονομικά πρωτόκολλα, υποχρεώνοντας τους επιβάτες να φορούν μάσκα κατά τη διάρκεια των πτήσεων, ώστε να περιορισθεί ο κίνδυνος εξάπλωσης του κορωνοϊού. Η επόμενη ημέρα συνεπάγεται και μικρότερο αριθμό επιβατών ανά πτήση.

Στις ΗΠΑ, κάποιες από τις μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες εφαρμόζουν από αυτή την εβδομάδα τα νέα υγειονομικά πρωτόκολλα για επιβάτες και πλήρωμα καμπίνας. Κάποιοι άλλοι αερομεταφορείς στις ΗΠΑ καθιστούν υποχρεωτική τη χρήση μάσκας όταν θα αρχίσουν και πάλι να εκτελούν δρομολόγια.

Παρότι περίπου το 90% των διεθνών πτήσεων έχουν ματαιωθεί εξαιτίας των περιοριστικών μέτρων και κλειστών συνόρων, οι αερομεταταφορείς προσδοκούν ότι θα αρχίσουν αυτό το μήνα δειλά-δειλά την επανέναρξη των δρομολογίων.

Από σήμερα, η αμερικανική Delta ζητεί από τους επιβάτες να φορούν μάσκα ή να κάποιο κάλυμμα προσώπου στην περιοχή ελέγχου διαβατηρίων και αποσκευών(check-in), στις πύλες επιβίβασης, αλλά και μέσα στα αεροσκάφ και καθόλη τη διάρκεια της πτήσης.

Αντίστοιχες οδηγίες για τη χρήση μάσκας τόσο για επιβάτες όσο και για το πλήρωμα καμπίνας, έχουν εκδώσει οι American Airlines και United Airlines. «Προσέχουμε την ευημερία των πελατών μας, όταν ταξιδεύουν με την εταιρεία μας», δηλώνει στο BBC ο Κουρτ Στάχε, εκπρόσωπος της American Airlines.

Δεν ζητούν όμως όλες οι αεροπορικές την υποχρεωτική χρήσ μάσκας από τους επιβάτες. Η Qantas, για παράδειγμα, αναφέρει ότι δεν έχει ληφθεί κάποια απόφαση από την κυβέρνηση ή τους αερομεταφορείς για τα μέτρα που θα ισχύσουν για τα αεροπορικά ταξίδια μόλις υπάρξει άρση των περιρισμών. 

Πάντως, διεθνείς αεροπορικοί οργανισμοί όπως η ΙΑΤΑ συστήνουν τη χρήση μάσκας στον ευρύτερο οδικό χάρτη για την επανέναρξη των πτήσεων. 

Μεταξύ των νέων μέτρων που περιλαμβάνουν τα υγειονομικά πρωτόκολλα είναι και η συχνή απολύμανση των χώρων, αλλά και η μείωση του αριθμού επιβατών σε κάθε πτήση. Παράλληλα, γίνεται σύσταση στους επιβάτες να έχουν το δικό τους συσκευασμένο φαγητό και ποτά, ώστε να μειωθούν οι επαφές. 

Πηγή: Ναυτεμπορική

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

two × three =