αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΘυμάσαι την startup Apifon από τη Θεσσαλονίκη; Τώρα ξεκινά την πρώτη καμπάνια με Viber και SMS ταυτόχρονα

Θυμάσαι την startup Apifon από τη Θεσσαλονίκη; Τώρα ξεκινά την πρώτη καμπάνια με Viber και SMS ταυτόχρονα

Για την Apifon είχαμε γράψει πριν λίγο καιρό εδώ στο It’s Possible. Πρόκειται για την tech startup από τη Θεσσαλονίκη, που παρέχει λύσεις ψηφιακής επικοινωνίας μέσα από Cloud. Εστιάζοντας στις σύγχρονες πλατφόρμες όπως: Viber, weChat, WhatsApp. Ιδρυτής είναι ο Κωνσταντίνος Στρουμπάκης (φωτο).

Τα κέρδη της εταιρείας διπλασιάστηκαν τον τελευταίο ενάμιση χρόνο και, παρά την κρίση που περνά το ελληνικό επιχειρείν, Έλληνες και ξένοι επενδυτές εξέφρασαν ενδιαφέρον για συμμετοχή στο μετοχικό κεφάλαιο της επιχείρησης. Εξάλλου, όπως σημειώνουν οι ιθύνοντες, το βλέμμα της Apifon είναι μόνιμα στραμμένο προς το εξωτερικό, ενώ παράλληλα πρόκειται για μία πολυβραβευμένη startup επιχείρηση καθώς έχει λάβει ένα από τα οχτώ βραβεία “Στέλιος Χατζηιωάννου, Επιχειρηματικό Ξεκίνημα Χρονιάς 2016”, ενώ αναδείχθηκε και National Champion στην κατηγορία “Καινοτομία” των European Business Awards 2016-2017.

Τώρα έρχεται ακόμη μια σημαντική κίνηση από την εν λόγω startup. Συγκεκριμένα, η εταιρία πραγματοποίησε την πρώτη αποστολή εταιρικής καμπάνιας μέσω Viber και SMS ταυτόχρονα, στην Ελλάδα. Η αποστολή πραγματοποιήθηκε προ ημερών, μέσω της πλατφόρμας της Apifon, με αποστολέα μία μεγάλη αλυσίδα του retail.

Συγκεκριμένα, η Apifon έχει αναπτύξει μια πλατφόρμα, η οποία επιτρέπει στις εταιρείες που θέλουν να επικοινωνούν με τους πελάτες τους την αποστολή μηνυμάτων Viber με άμεση αναδρομολόγηση σε SMS, σε περίπτωση που ο παραλήπτης δεν είναι Viber χρήστης. Έτσι με αυτό το τρόπο, οι επιχειρήσεις έχουν καλύτερη επικοινωνία με τους πελάτες τους, μειώνοντας ταυτόχρονα το κόστος αποστολών τους.

Η Apifon, χρησιμοποιώντας τη διεθνή πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων της Viber, έχει ήδη ξεκινήσει να προσφέρει στις επιχειρήσεις-πελάτες της αφενός πρόσβαση στους περισσότερους από 750 εκατομμύρια χρήστες της δημοφιλούς εφαρμογής ανά τον κόσμο και αφετέρου το συνδυασμό δύο καναλιών (instant messaging και SMS) για την προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών τους.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

four × five =