αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΘέλεις να χτίσεις μια σχέση εμπιστοσύνης με τους συνδρομητές σου; Εδώ είναι οι 5 κινήσεις που πρέπει να κάνεις

Θέλεις να χτίσεις μια σχέση εμπιστοσύνης με τους συνδρομητές σου; Εδώ είναι οι 5 κινήσεις που πρέπει να κάνεις

Κάτι που αποτελεί θεμέλιο λίθο στο Email Marketing και δεν το δείχνει σχεδόν κανένας δείκτης και καμία εμφάνιση ενός email, όσο όμορφα κι αν αυτό είναι κατασκευασμένο, είναι η σχέση εμπιστοσύνης που έχετε με τους συνδρομητές σας.

Η σχέση με τους συνδρομητές σας δεν διαφέρει σε πολλά από μια ανθρώπινη, άμεση σχέση. Τα βήματα με τα οποία χτίζεται μια σχέση εμπιστοσύνης ανάμεσα σε δύο άτομα ξεκινάνε από την πρώτη συνάντηση, την κατανόηση των ειδικών αναγκών και απαιτήσεών του καθενός και την ικανοποίησή τους, μέχρι την τροποποίηση της συμπεριφοράς απέναντι σε αυτές.

Ο παράγοντας εμπιστοσύνη παίζει τον ίδιο ρόλο μεταξύ μια εταιρίας και των υποψήφιων πελατών της, αν αυτή στοχεύει και να κερδίσει νέους πελάτες αλλά και μακροπρόθεσμα να τους διατηρήσει. Κανένας δεν αγοράζει προϊόντα ή χρησιμοποιεί υπηρεσίες από κάποιον που δεν μπορεί να εμπιστευτεί!

Το Email Marketing είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για την προώθηση και πώληση προϊόντων. Το στοίχημα για εσάς είναι μέσω αυτού να κερδίσετε και να διατηρήσετε την εμπιστοσύνη του κοινού σας. Πώς όμως θα εμπνεύσετε εμπιστοσύνη μέσω των newsletters σας σε ένα άτομο, για το οποίο το μόνο που γνωρίζετε είναι η email διεύθυνσή του; Αν λάβετε υπόψη σας τις παρακάτω πέντε συμβουλές:

1. Στείλτε τα newsletters σας μόνο σε παραλήπτες που έχουν συναινέσει να δέχονται email από εσάς

Έχουμε επανειλημμένα τονίσει – και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε – ότι πρέπει να στέλνετε τα newsletters σας μόνο σε άτομα που σας έχουν δώσει αυτοβούλως την email διεύθυνσή τους. Είναι εξαιρετικά ενοχλητικό για κάποιον να δέχεται newsletters από κάποιον που ούτε γνωρίζει ούτε του έχει δώσει την άδεια να στέλνει τα email του. Είναι σαν ένας άγνωστος να σας χτυπάει την πόρτα και θέλει να εισβάλλει στο σαλόνι σας. Θα το επιτρέπατε;… Το ίδιο θα συμβεί και στο newsletter σας. Θα το διαγράψει και θα το θεωρήσει ως spam. Έτσι λοιπόν, όχι μόνο χάνετε έναν δυνητικό πελάτη αλλά ρισκάρετε την φήμη και την αξιοπιστία σας. Ακόμη χειρότερα: Κινδυνεύετε να υποστείτε τις συνέπειες του νόμου, γιατί η αποστολή σε διευθύνσεις email χωρίς την προηγούμενη συναίνεση των παραληπτών είναι παράνομη! Πριν λοιπόν προβείτε σε αποστολές, για τις οποίες δεν έχετε εξασφαλίσει προηγούμενη άδεια, λάβετε υπόψη ότι αυτές είναι παράνομες και καταχρηστικές.

2. Σιγουρέψτε τους συνδρομητές σας για το περιεχόμενο των newsletters που θα λαμβάνουν και μείνετε προσηλωμένοι σε αυτό

Όταν κάποιος γίνεται συνδρομητής του newsletter σας, σας έχει ήδη εμπιστευθεί όχι μόνο τη διεύθυνση email του αλλά και ότι θα λαμβάνει από εσάς τις πληροφορίες που τον αφορούν. Ανταποκριθείτε στην εμπιστοσύνη που σας δείχνει, με το να στείλετε ένα email καλωσορίσματος. Σε αυτό, αφού τον ευχαριστήσετε για την εγγραφή του, ενημερώστε τον ακριβώς για το περιεχόμενο που θα λαμβάνει. Στις επόμενες αποστολές σας, μείνετε προσηλωμένοι σε αυτό το στοχευμένο περιεχόμενο. Αν για παράδειγμα ένας έχει εγγραφεί στη λίστα σας για να λαμβάνει ενημερώσεις για τις νέες τάσεις στον τομέα σας, μην του στέλνετε προσφορές και προωθήσεις προϊόντων. Το μόνο που θα καταφέρετε είναι να γίνετε ενοχλητικοί και να στρέψετε το ενδιαφέρον του κάπου αλλού.

3. Προσωποποιήστε τα newsletters σας

Η αποστολή προσωποποιημένων email αφορά όχι μόνο στην επιτυχία μιας email καμπάνιας αλλά και στην τόνωση της σχέσης με τους συνδρομητές σας. Για παράδειγμα, η αναφορά ενός ονόματος ως αποστολέα είναι ένα στοιχείο που ενισχύει την εμπιστοσύνη. Είναι σημαντικό ο παραλήπτης να αντιλαμβάνεται ότι λαμβάνει ένα email από υπαρκτό πρόσωπο. Επομένως, ορίστε ως αποστολέα το όνομά σας, το όνομα της εταιρίας σας ή και τα δύο. Αντίθετα, αποφύγετε να εμφανίζονται ως αποστολέας γενικές διευθύνσεις email, π.χ. info@ietairiamou.gr. οι οποίες προκαλούν το αίσθημα του μαζικού και του απρόσωπου. Κατόπιν εφαρμόστε τις πρακτικές δημιουργίας προσωποποιημένων newsletters.

4. Επιδιώξτε την επικοινωνία με τους συνδρομητές σας

Η εμπιστοσύνη χτίζεται με την επικοινωνία. Δώστε την ευκαιρία στους συνδρομητές σας να επικοινωνήσουν μαζί σας μέσω του newsletter σας. Ένας εύκολος τρόπος είναι να χρησιμοποιείτε για τις αποστολές σας μια email διεύθυνση, στην οποία o συνδρομητής σας μπορεί άμεσα να απαντήσει, π.χ. sales@ietairiamou.gr, και όχι μια διεύθυνση που είναι καθορισμένη μόνο για αποστολές, όπως είναι π.χ. οι no-reply@ietairiamou.gr. Έτσι ο συνδρομητής σας αποκτά έναν συνομιλητή, τον οποίο μπορεί να εμπιστευθεί.

5. Αναγνωρίστε τα λάθη σας

Οι πελάτες εκτιμούν τις εταιρίες που παραδέχονται τα λάθη τους. Αν στείλατε μια καμπάνια με παραπλανητικό τίτλο, λανθασμένο περιεχόμενο [π.χ. μια προσφορά για προϊόντα που δεν είναι πια διαθέσιμα] ή σε λάθος χρονική στιγμή [π.χ. μια προσφορά που σχεδιάζετε για τα Χριστούγεννα τον Αύγουστο], μην διστάσετε να απευθυνθείτε στους συνδρομητές σας ζητώντας συγγνώμη. Θεωρήστε το ως ευκαιρία για να τονωθεί η εμπιστοσύνη τους απέναντι σε εσάς.

Εν κατακλείδι, πρωτεύων στόχος σας στο Email Marketing πρέπει να είναι η εμπέδωση της εμπιστοσύνης ανάμεσα σε εσάς και τους συνδρομητές σας. Έχετε πάντα υπόψη σας ότι η εμπιστοσύνη σήμερα δύσκολα κερδίζεται και εύκολα χάνεται. Μείνετε επομένως προσηλωμένοι και ειλικρινείς απέναντι στους συνδρομητές σας και θα αποκομίσετε πολλαπλά οφέλη.

Πηγή: emailsystem.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

one × four =