αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ«Θέλεις να φτιάξεις μια startup; Φτιάξε πρώτα το κοινό σου»: Μια ενδιαφέρουσα άποψη από τον ιδρυτή του Product Hunt

«Θέλεις να φτιάξεις μια startup; Φτιάξε πρώτα το κοινό σου»: Μια ενδιαφέρουσα άποψη από τον ιδρυτή του Product Hunt

Μια πολύ ενδιαφέρουσα άποψη, σχετικά με το πως πρέπει να ξεκινήσεις μια startup, παρουσιάζει ο ιδρυτής του Product Hunt, Ryan Hoover. Σημειώνεται ότι το Product Hunt είναι μια μεγάλη πλατφόρμα στην οποία παρουσιάζονται νέα projects που βγαίνουν στην αγορά.

Τι λέει λοιπόν ο Ryan Hoover σε άρθρο του στο Medium.com; Ότι αν θέλεις να φτιάξεις μια startup, πρέπει πρώτα να φτιάξεις το κοινό σου. Μπορείς να το κάνεις αυτό blog-άροντας, με podcastings, με Newsletters ή διοργανώνοντας events που αφορούν το πεδίο σου, εξηγεί ο ίδιος.

Μάλιστα, ο Hoover παραθέτει ένα παράδειγμα που δείχνει ότι το παραπάνω μοντέλο έχει αποτελέσματα. Μιλά για τον διάσημο Youtuber, Casey Neistat, ο οποίος εξαγοράστηκε πρόσφατα από το CNN. Τι λέει ο Neistat σε ένα βίντεο του (δείτε το παρακάτω, στο 3:38); Αναφέρει το γιατί ξεκίνησε τα Vlogs.

«Στην πραγματικότητα ξεκίνησα τα Vlogs πριν δύο χρόνια, έτσι ώστε να μπορώ να μοιραστώ με το ακροατήριο μου, τα νέα για την εταιρία μου, Beme», λέει ο Neistat. Εξηγώντας πως όταν ξεκινάς μια επιχείρηση, είναι καλό να έχεις ήδη ένα ακρωτήριο που θα ενθουσιαστεί με αυτή. Αυτό δούλεψε στην περίπτωση του, όπως τονίζει.

Ο Ryan Hoover είχε κινηθεί σε παρόμοιο δρόμο πριν φτιάξει το Product Hunt. Έγραφε πολλά άρθρα, κυρίως τεχνολογίας. Ενώ επίσης είχε δημιουργήσει ένα Newsletter και διοργάνωνε μικρά events με βραβεία για ιδρυτές. Έτσι, όταν έφτιαξε το Product Hunt είχε ένα «αρχικό κοινό» έτοιμο. Κάτι που σε βοηθά να αναπτύξεις πιο γρήγορα το προϊόν σου, να κάνεις δοκιμές ή ακόμα και να κάνεις προσλήψεις.

Όπως λέει μάλιστα, «Μερικές φορές, χρειάζεσαι απλά 1.000 αληθινούς fans για να ξεκινήσεις».

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

14 − 7 =