αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΘέλεις να κάνεις νέες επαφές μέσα από cold emails; Εδώ είναι τα 5 συνηθισμένα λάθη που πρέπει να αποφύγεις

Θέλεις να κάνεις νέες επαφές μέσα από cold emails; Εδώ είναι τα 5 συνηθισμένα λάθη που πρέπει να αποφύγεις

Ναι, μοιάζει δύσκολο: Το να στείλεις ένα email σε ένα άγνωστο άτομο και τελικά να καταφέρεις να συναντηθείς μαζί του ή έστω να λάβεις μια απάντηση. Αν όμως κινηθείς σωστά, τα λεγόμενα cold emails μπορούν να φανούν πολύ χρήσιμα. Και να πετύχεις τον στόχο σου. Αυτή την τακτική ακολούθησε ο 25χρονος Alex Banayan, ο οποίος για τις ανάγκες του βιβλίου του «The Third Door», προσπάθησε να κάνει μίνι συνεντεύξεις με αυτό τον τρόπο. Το αποτέλεσμα; Κατάφερε να μιλήσει με κορυφαίους businessmen, όπως ο Bill Gates, o Larry Page και ο Tim Ferriss.

Ήθελε να μιλήσει μαζί τους, και να δει πως ξεκίνησαν την διαδρομή τους. Το πρώτο λάθος που έκανε ο 25χρονος; Έστειλε στο βοηθό του Tim Ferriss 31 emails, αρκετά από τα οποία είχαν έκταση αρκετών παραγράφων. Τελικά κατάφερε να μιλήσει με τον διάσημο coach, κυρίως επειδή ο ίδιος ήθελε να μάθει… τι στο καλό πάει λάθος με τον νεαρό. «Στην συνέντευξη μου με τον Tim Ferriss, ουσιαστικά με επίπληξε για τα λάθη που έκανα στα emails», λέει ο Banayan στο CNBC.

Ωστόσο, μέσα από όλη αυτή τη διαδικασία, ο 25χρονος έμαθε τα 5 βασικά λάθη που πρέπει να αποφύγει κάποιος στα cold emails.

1# Αόριστες ερωτήσεις. Γίνε συγκεκριμένος. Μην κάνεις αόριστες ερωτήσεις του στιλ «μπορείτε να βοηθήσετε;». Ζήτα αυτό που θέλεις, συγκεκριμένα.

2# Μεγάλα μηνύματα. Το άτομο στο οποίο απευθυνθείτε θα πρέπει να μπορεί να διαβάσει τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε λιγότερο από 60 δευτερόλεπτα. Οποιαδήποτε περισσότερο και θα πάει στο φάκελο σκουπίδια.

3# Λες στον άλλο πως θα αισθανθεί. «Είμαι σίγουρος ότι θα σας αρέσει». Είναι μια φράση που ίσως σκέφτεσαι να χρησιμοποιήσεις σε ένα cold email. Είναι λάθος. Δεν γνωρίζεις τον άλλο. Δεν ξέρεις τι του αρέσει.

4# Λες «ευχαριστώ εκ των προτέρων». Μπορεί να κλείνεις έτσι τα emails σου. Αλλά σύμφωνα με τον Ferriss αυτό είναι πιο πολύ ενοχλητικό. Το άλλο άτομο δεν είναι υποχρεομένο να σε εξυπηρετήσει. Είναι καλύτερο να πεις ότι κατανοείς ότι το άλλο άτομο είναι απασχολημένο και είναι ΟΚ αν δεν απαντήσει.

5# Αποστολή email πολύ συχνά. Καλή είναι η επιμονή αλλά δεν πρέπει να ξεπερνάς τα όρια. Αν νιώθεις ότι η άλλη πλευρά ενοχλείται, πρέπει να σταματήσεις.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

three × three =