αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΘέλεις να γίνεις ένας remote εργαζόμενος; Εδώ είναι 4 τρόποι για να αναπτύξεις το δίκτυο σου (και να βρεις ευκαιρίες)

Θέλεις να γίνεις ένας remote εργαζόμενος; Εδώ είναι 4 τρόποι για να αναπτύξεις το δίκτυο σου (και να βρεις ευκαιρίες)

Το κάνουν πλέον αρκετοί άνθρωποι. Γίνονται εργαζόμενοι εξ αποστάσεως. Άλλωστε, οι νέες τεχνολογίες έχουν κάνει αυτό το μοντέλο εργασίας πιο εύκολο. Στις περισσότερες περιπτώσεις, χρειάζεσαι απλά ένα laptop και ένα smartphone για να δουλέψεις απολύτως παραγωγικά από το σπίτι σου ή από οποιοδήποτε άλλο μέρος θέλεις. Εκτός γραφείου.

Γράφει ο Γιάννης Μπελεγρίνης

Όπως έχουμε ξανά πει, πάνω σε ένα αντίστοιχο μοντέλο έχει στηριχθεί και το It’s Possible. Αφού πρόκειται για ένα site που ξεκίνησε από το δωμάτιο ενός σπιτιού στην Καλλιθέα. Ενώ η καθημερινή δουλειά «βγαίνει» και από άλλες τοποθεσίες εκτός σπιτιού.

Το να ξεκινήσεις να εργάζεσαι από το σπίτι σου, έχει αρκετά θετικά. Είσαι στον χώρο σου, γλυτώνεις τα καθημερινά έξοδα και τον χρόνο μετακίνησης προς το γραφείο, δεν έχεις κάποιον προϊστάμενο πάνω από το κεφάλι σου, και συνήθως μπορείς να εργαστείς με ευέλικτα ωράρια. Από την άλλη μεριά όμως, υπάρχουν και αρνητικά. Ανάμεσα στα οποία είναι το εξής: Δεν έχεις την ευκαιρία να αναπτύξεις εύκολα το δίκτυο σου (και άρα να βρεις επαγγελματικές ευκαιρίες). Καλώς ή κακώς, αν είσαι μέσα σε μια εταιρία ή Οργανισμό, έρχεσαι πιο συχνά σε επαφή με ανθρώπους που ίσως σε βοηθήσουν στην πορεία. Αν η βάση όμως είναι το σπίτι σου ή άλλες τοποθεσίες, τι πρέπει να κάνεις;

Αν είσαι επιχειρηματίας, startupper, freelancer ή remote εργαζόμενος γενικότερα, τότε πρέπει να δημιουργήσεις αυτές τις ευκαιρίες για τον εαυτό σου. Εδώ είναι λοιπόν 4 τρόποι για να αναπτύξεις το δίκτυο σου, αν ακολουθήσεις το μοντέλο της εργασίας εξ αποστάσεως.

1# Προσέφερε αξία. Οι επαγγελματίες πάντα θέλουν να βρουν άλλους επαγγελματίες που μπορούν να προσφέρουν αξία. Δες τα άτομα που ήδη γνωρίζεις. Μπορείς να προσφέρεις αξία σε κάποιους από αυτούς; Αν ναι, κάνε τους μια κρούση. Ναι, από το δωμάτιο του σπιτιού σου. Για αρχή έστω…

2# Linkedin. Είναι το Νο1 επαγγελματικό δίκτυο στον κόσμο. Πρέπει να το χρησιμοποιήσεις. Φτιάξε ένα καλό προφίλ στο οποίο θα εξηγείς τι ακριβώς κάνεις επαγγελματικά και ποια είναι τα δυνατά σου σημεία. Στην συνέχεια συνδέσου με τους σωστούς ανθρώπους, με τους οποίους θα μπορούσες να συνεργαστείς. Πέρα από τα prive μηνύματα, είναι χρήσιμο να κάνει και δημόσιες αναρτήσεις που σχετίζονται με την δουλειά σου.

3# Χρησιμοποίησε τα Μέσα Ενημέρωσης. Υπάρχει μια ωραία φράση, που λέει ότι «κάποιες φορές δεν χρειάζεται να είσαι ο καλύτερος. Αρκεί να δείχνεις ότι είσαι ο καλύτερος». Σε αυτό θα σε βοηθήσουν τα Μέσα. Θα σε βοηθήσουν στο να γίνεις γνωστός ως ο «ειδικός» στο πεδίο που σε ενδιαφέρει. Προσοχή όμως: Μην εστιάσεις μόνο στην «εικόνα». Πρέπει να έχεις και κάτι να προσφέρεις. Αλλιώς η λάμψη δεν θα κρατήσει για πολύ.

4# Κοινότητα στο Facebook. Είναι ίσως η πλατφόρμα που «κουμπώνει» στους περισσότερους επαγγελματίες. Εύκολη στη χρήση, και με μεγάλο κοινό. Είπαμε παραπάνω για τα Μέσα Ενημέρωσης. Καλά είναι αυτά, όμως υπάρχει μια σημαντική παράμετρος: Εκεί δεν κάνεις ότι θέλεις. Κάνει το Μέσο. Αν αποφασίσει το Μέσο να μην κάνει μια ανάρτηση για εσένα, αυτή δεν θα γίνει ποτέ. Πρέπει λοιπόν να δημιουργήσεις και μια κοινότητα στην οποία εσύ θα ελέγχεις τα πράγματα. Φτιάξε μια FB Page, προσπάθησε να προσελκύσεις όσο περισσότερους χρήστες μπορείς, και στην συνέχεια εκεί θα κάνεις αναρτήσεις που αφορούν την δουλειά σου και θα έρχεσαι σε άμεση επικοινωνία με εν δυνάμει πελάτες.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

seventeen + 20 =