08/12/24

Θέλεις η ομάδα σου να βγάζει συνεχώς νέες ιδέες; Εδώ είναι 3 κινήσεις που πρέπει να κάνεις

Σίγουρα, δεν υπάρχει κάποια μαγική φόρμουλα, που να οδηγεί στη δημιουργία νέων ιδεών μέσα σε μια επιχείρηση. Ωστόσο, υπάρχουν πράγματα που μπορεί να κάνει ένας ιδρυτής, έτσι ώστε να δημιουργήσει μια «κουλτούρα καινοτομίας» ή τέλος πάντων να δώσει κάποια παραπάνω κίνητρα προς αυτή την κατεύθυνση.

Το αμερικανικό site inc.com δίνει 3 tips τα οποία μπορούν να σε βοηθήσουν να δημιουργήσεις ένα τέτοιο κλίμα. Αν τα εφαρμόσεις, πολύ σύντομα θα δεις τις καινοτόμες ιδέες να εμφανίζονται.

TIP No1: Βρες τη σωστή ομάδα. Είναι σημαντικό να βρεις ανθρώπους που είναι παθιασμένοι με την εταιρία σου και τους στόχους που έχει αυτή. Όντως, πολλές φορές δεν είναι εύκολο να προβλέψεις τι θα συμβεί σε βάθος χρόνου. Αλλά τελικά αυτό είναι ένα στοιχείο που κάνει τη διαφορά και μπορείς να το εντοπίσεις ως ένα βαθμό συζητώντας με τους υποψήφιους που θέλουν να μπουν στην ομάδα, και βλέποντας τι έχουν κάνει μέχρι σήμερα.

TIP No2: Δημιούργησε μια κουλτούρα που θα βγάζει πάθος στη δουλειά. Πείτε στους ανθρώπους ότι έχει νόημα αυτό που κάνουν. Ακόμα κι αν μιλάμε για έναν προγραμματιστή που γράφει κώδικα, εξηγήστε του ότι αυτό που κάνει θα έχει ένα αποτέλεσμα και θα λύσει ένα σημαντικό πρόβλημα. «Δώστε ολόκληρη την εικόνα» όπως λέει το inc.com. Και ενημερώστε τους συχνά για το πως πάει η πορεία επίλυσης του προβλήματος.

TIP No3: Δημιουργήστε ένα σύστημα αξιολόγησης και ανταμοιβής που θα ενισχύει την δουλειά στο εσωτερικό της εταιρίας. Οι άνθρωποι δουλεύουν καλύτερα όταν ξέρουν ότι θα ακούσουν καλά σχόλια για τη δουλειά τους. Επίσης, διαμορφώστε έτσι τις αμοιβές, ώστε οι πιο παραγωγικοί εργαζόμενοι να αμείβονται και ανάλογα. Η δικαιοσύνη είναι σημαντικό πράγμα σε μια εταιρία.

Γιάννης Μπελεγρίνης
Γιάννης Μπελεγρίνης
Ο Γιάννης Μπελεγρίνης είναι δημοσιογράφος και ιδρυτής του itspossible.gr. Ξεκίνησε τη δημοσιογραφική του διαδρομή, κάνοντας την πρακτική του στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha. Σε ηλικία μόλις 19 ετών, εντάχθηκε στο δυναμικό της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος» στο τμήμα του οικονομικού ρεπορτάζ. Στη συνέχεια εργάστηκε σε αρκετά ελληνικά ΜΜΕ όπως η Huffington Post Greece, ο Όμιλος του ANT1 και το Startup.gr.

TOP STORIES

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗς

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

4 + five =