Την δική της «επέλαση» στην ελληνική αγορά των smartphones κάνει η Xiaomi. Η γνωστή εταιρία φαίνεται ότι έχει αγαπηθεί ιδιαίτερα από το κοινό στην χώρα μας, λόγω των ποιοτικών συσκευών της, οι οποίες παράλληλα πωλούνται σε οικονομικές τιμές.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στην δημοσιότητα ο συνιδρυτής του Skroutz, Γιώργος Χατζηγεωργίου, η Xiaomi είχε μερίδιο 40,7%, στις πωλήσεις smartphone που έγιναν μέσα από την γνωστή πλατφόρμα σύγκρισης τιμών το 2018. Ακολουθούν οι Samsung (29.7%) και Apple (7.9%).
Συνολικά 478.000 κινητά πωλήθηκαν μέσω του Skroutz το 2018 (1 συσκευή / λεπτό).
«Το συμπέρασμα είναι ότι ο κόσμος ενδιαφέρεται για mid to low range κινητά πολύ περισσότερο από τα ακριβά, high end κινητά» σχολίασε ο Γιώργος Χατζηγεωργίου.
478.000 κινητά πωλήθηκαν μέσω του Skroutz το 2018 (1 συσκευή / λεπτό). H Xiaomi με μερίδιο 40.7%, Samsung 29.7%, Apple…
Gepostet von George Hadjigeorgiou am Montag, 11. März 2019