αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ SPAR Hellas κλείνει νέες συνεργασίες και έχει ως στόχο τα 330 καταστήματα στην Ελλάδα

Η SPAR Hellas κλείνει νέες συνεργασίες και έχει ως στόχο τα 330 καταστήματα στην Ελλάδα

Με μια νέα ισχυρή συνεργασία και με ένα δίκτυο 24 καταστημάτων ξεκινά το 2019 η αλυσίδα σουπερμάρκετ SPAR Hellas.

Η SPAR Hellas, μέλος της SPAR International του μεγαλύτερου συνεταιριστικού δικτύου λιανικών πωλήσεων τροφίμων σε όλο τον κόσμο με 12.545 καταστήματα σε 44 χώρες και συνολικές πωλήσεις ύψους 33,1 δισ. ευρώ, υπέγραψε συμφωνία συνεργασίας με την SPAR ASPIAG SRL, τη μεγαλύτερη SPAR στον κόσμο. Η SPAR ASPIAG SRL δραστηριοποιείται σε 5 χώρες, Αυστρία, Βόρεια Ιταλία, Κροατία, Σλοβενία, Ουγγαρία, πετυχαίνοντας συνολικό τζίρο περισσότερο από 14,6 δισ. ευρώ.

Η συνεργασία αυτή για την SPAR Hellas γίνεται κυρίως για την εισαγωγή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας (η ASPIAG έχει συνολικό μίγμα 3.700 προϊόντων SPAR), εμπλουτίζοντας το κωδικολόγιο που έχει η εταιρία στο δίκτυο της στην Ελλάδα, αλλά και για την εξαγωγή Ελληνικών προϊόντων είτε ως προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας ή και ως brands στο δίκτυο του Αυστριακού κολοσσού, ενισχύοντας με αυτό το τρόπο την Ελληνική παραγωγή, κάτι που άλλωστε ήταν ένας από τους βασικούς αρχικούς στόχους της εταιρίας.

Επιπλέον, εξετάζεται η δυνατότητα συνεργασίας για την εισαγωγή επώνυμων προϊόντων, είτε ως κωδικούς ροής είτε ως promotion, όπως και η δυνατότητα εισαγωγής της σειράς S–Budget, τα οποία είναι τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας πρώτης τιμής, ανεβάζοντας κατακόρυφα την ανταγωνιστικότητα της SPAR Hellas στον τομέα αυτό.

Η SPAR Hellas, η οποία όπως προαναφέρθηκε έχει σήμερα ένα δίκτυο 24 καταστημάτων στην Ελλάδα, δρομολογεί το rebranding άλλων 48 σημείων.

Στόχος της αλυσίδας είναι η εγκαθίδρυση ενός δικτύου 330 καταστημάτων, με τζίρο 600 εκατ. ευρώ μέχρι το 2021 και θα υποδέχεται σε καθημερινή βάση 150.000 καταναλωτές.

Από την αρχή του έτους έχουν ανοίξει καταστήματα σε πέντε περιοχές της χώρας, κυρίως νησιωτικές καθώς και δυο καταστήματα στην Αθήνα ενώ το επόμενο διάστημα θα ακολουθήσει η λειτουργία νέων σημείων στην Πελοπόννησο και στα Ιόνια νησιά.

Nα σημειωθεί ότι για την SPAR Hellas έχει στρατηγική σημασία η τοποθεσία των καταστημάτων στη χώρα, εστιάζοντας στις πιο τουριστικές περιοχές για να επωφεληθεί από την αναγνωρισιμότητα της μάρκας στους ξένους. Ο απώτερος στόχος της εταιρείας είναι να δημιουργήσει και να διαχειριστεί το μεγαλύτερο δίκτυο συνεργατικών λιανικών πωλήσεων από ανεξάρτητους λιανοπωλητές στη χώρα.
Να σημειωθεί ότι η SPAR International είχε παρουσία στην ελληνική αγορά από το 1969 με συνεργάτη τη «Βερόπουλος», ενώ η συμφωνία έληξε το 2015.

Μετά την λήξη της συνεργασίας με την αλυσίδα σουπερμάρκετ Βερόπουλος, η SPAR μέσα στο 2017 πραγματοποίησε επαφές με πολλούς εγχώριους παίκτες προκειμένου να βρει το σύμμαχο για να επανακάμψει στην ελληνική αγορά.

Τελικά, η συμφωνία «κλείδωσε» με τον όμιλο αγορών Αστέρας, έπειτα από σχεδόν τρεις μήνες διαπραγματεύσεων.

Πηγή: insider.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

four × 4 =