Στα δικαστήρια πηγαίνει η Ryanair έναν επιβάτη και ζητάει αποζημίωση ύψους 15.000 ευρώ, λόγω της συμπεριφοράς που είχε κατά τη διάρκεια πτήσης.
Το περιστατικό έγινε τον περασμένο Απρίλιο και αφορούσε πτήση που ταξίδευε από το Δουβλίνο προς το Λανζαρότε, όπως λέει ο Guardian. Σύμφωνα με την εταιρεία, ο επιβάτης έδειξε ακατάλληλη συμπεριφορά, με το αεροπλάνο να κάνει αναγκαστική προσγείωση στο Πόρτο. Η εταιρία ζητά χρήματα για την κάλυψη των εξόδων που προέκυψαν κατά την εκτροπή του αεροπλάνου στην Πορτογαλία.
Η αεροπορική εταιρεία δήλωσε την Τετάρτη ότι είχε ξεκινήσει τη διαδικασία στο δικαστήριο του Δουβλίνου κατά του επιβάτη, του οποίου τη συμπεριφορά χαρακτήρισε «ασυγχώρητη» και «εντελώς απαράδεκτη». Οι ζημιές αφορούν στο κόστος της διανυκτέρευσης και άλλα έξοδα που έπρεπε να πληρώσει η Ryanair για τους επιβαίνοντες στην πτήση μετά την εκτροπή του αεροσκάφους στο Πόρτο.
«Είναι απαράδεκτο το γεγονός ότι οι επιβάτες – πολλοί από τους οποίους φεύγουν με την οικογένεια ή τους φίλους τους για να απολαύσουν χαλαρωτικές καλοκαιρινές διακοπές – υφίστανται περιττή αναστάτωση και μειωμένο χρόνο διακοπών ως αποτέλεσμα της συμπεριφοράς ενός απείθαρχου επιβάτη», είπε εκπρόσωπος της Ryanair.
Ο εκπρόσωπος δήλωσε ότι η Ryanair ελπίζει ότι η εκδίκαση της υπόθεσης θα αποτρέψει κακές συμπεριφορές στις πτήσεις.