αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ Green Cola διπλασιάζει την παραγωγή της στην Αθήνα. Και κάνει μπάσιμο στο Καζακστάν

Η Green Cola διπλασιάζει την παραγωγή της στην Αθήνα. Και κάνει μπάσιμο στο Καζακστάν

Ακόμη πιο ψηλά σε Ελλάδα και εξωτερικό στοχεύει η Green Cola, η οποία συνεχίζει να επενδύει στην ανάπτυξη των εργασιών της. Μάλιστα, σε λίγες μέρες αναμένεται να θέσει σε λειτουργία τη νέα γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο της Αθήνας (στις εγκαταστάσεις του Metaxa στην Κηφισιά), η οποία θα υπερδιπλασιάσει την παραγωγική δυναμικότητα της εταιρείας στα 14.000 κιβώτια στο 8ώρο (όσο διαρκεί μια βάρδια) και να δώσει ώθηση στην αναπτυξιακή πορεία της εταιρείας.

Πρόκειται για μια επένδυση ύψους 4 εκατ. ευρώ που γίνεται σε συνεργασία με την Optima Supply Chain, η οποία έχει αναλάβει την αποκλειστική παραγωγή των αναψυκτικών της Green Cola για την Αττική.

Αυτό σε καμία περίπτωση δεν επηρεάζει τη μονάδα της Green Cola στην Ορεστιάδα, η οποία θα συνεχίσει να εξυπηρετεί την αγορά της Β. Ελλάδας αλλά και τις βαλκανικές χώρες λόγω της εγγύτητάς της.

Η παραπάνω επένδυση έρχεται να τη στιγμή που η ζήτηση για τα προϊόντα της εταιρείας αυξάνεται.

Όπως λέει στο mononews.gr o αντιπρόεδρος της Green Cola, Γιώργος Βενιέρης, στο πρώτο τετράμηνο του έτους, οι πωλήσεις της Green Cola στο οργανωμένο λιανεμπόριο (σούπερ μάρκετ) παρουσίασαν άνοδο 10%, πολύ μεγαλύτερη από την συνολική κατανάλωση αναψυκτικών.

Ενθαρρυντικά είναι τα μηνύματα και για την καινούρια σειρά αναψυκτικών Green Flavour, η οποία σύμφωνα με τον κ. Βενιέρη «τρέχει» με ρυθμούς 90% και πλέον κατέχει μερίδιο 5% στην κατηγορία της.

Προσδοκίες υπάρχουν και στην λεγόμενη «κρύα αγορά», δηλαδή τα περίπτερα, τα εστιατόρια, τα μπαρ, κ.α., κυρίως στη νησιωτική Ελλάδα, που κάθε χρόνο κατακλύζονται από εκατομμύρια τουρίστες. Η «κρύα αγορά» αποτελεί προτεραιότητα για την εταιρεία και στο πλαίσιο αυτό επενδύει σε πάγιο εξοπλισμό (ψυγεία, κα.) και προχωρά σε στρατηγικές συνεργασίες με δίκτυα διανομής και χονδρέμπορους, προκειμένου να διευρύνει τη διείσδυσή της που σήμερα φθάνει στο 35% με 40%.

Είσοδος στο Καζακστάν

Ανάλογη κινητικότητα υπάρχει και στο εξωτερικό, όπου η ανάπτυξη γίνεται με συνεργάτες στις κατά τόπους αγορές και την παραχώρηση των δικαιωμάτων παραγωγής των προϊόντων έναντι αμοιβής (royalties).

Πριν από μερικές μέρες, η εταιρεία έκανε την είσοδό της στο Καζακστάν, μια πολύ δυναμική αγορά με πληθυσμό 18 εκατομμυρίων κατοίκων, με υψηλές προσδοκίες με δεδομένη και την ευρωστία του τοπικού συνεργάτη. Πρόκειται για μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες νερών και αναψυκτικών στη χώρα, με την ονομασία tasai.

Εξίσου θετικά είναι τα μηνύματα από το «μέτωπο» της Μέσης Ανατολής.

Η συνεργασία με τον όμιλο Ocean Group, του Σαουδάραβα επενδυτή Mansour Al Sudais που ξεκίνησε πριν από περίπου ενάμιση χρόνο, εξελίσσεται ικανοποιητικά και εντός των στόχων που είχαν τεθεί για αυτό το «μεγάλο στοίχημα». Στο επόμενο δίμηνο αναμένεται να αρχίσει και η τοπική παραγωγή, σε μονάδα της Ocean στην περιοχή, με στόχο να παραμένει το 5% σε ορίζοντα πενταετίας.

Η ανάπτυξη εκτός συνόρων παραμένει βασική προτεραιότητα για την Green Cola και μάλιστα φέτος στόχος είναι ο διπλασιασμός των εξαγωγών, ώστε τουλάχιστον το 40% των πωλήσεων να προέρχεται από τις διεθνείς δραστηριότητες.

Όσον αφορά στην εσωτερική αγορά, στόχος είναι να αυξηθούν οι πωλήσεις κατά 10% στο σύνολο της χρονιάς.

Πηγή: Mononews.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

4 × two =