14/01/25

Η Google έκανε την έρευνα. Και λέει ότι οι σπουδαίοι Managers έχουν, ανάμεσα σε άλλα, 2 κομβικά στοιχεία

Η Google δεν ήταν πάντα… λάτρης των Manager. Δεν είναι τυχαίο, ότι το 2002 ο τεχνολογικός κολοσσός έκανε ένα εσωτερικό πείραμα, για να διαπιστώσει αν οι Managers ήταν απαραίτητοι εντός της εταιρίας. Και τι έκανε τότε η Google; «Κατάργησε» πολλούς διευθυντές από το Οργανόγραμμα. Τα αποτελέσματα δεν ήταν θετικά. Και έτσι η εταιρία κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι Managers είναι απαραίτητοι.

Και όχι μόνο αυτό, αλλά στην συνέχεια έκανε και μια έρευνα, στην οποία παρέθεσε μια σειρά από χαρακτηριστικά που έχουν οι σπουδαίοι Managers. H ομάδα των ερευνητών ανέλυσε χιλιάδες κριτικές απόδοσης, έρευνες, και υποψηφιότητες για βραβεία κορυφαίων Managers. Και κάπως έτσι έφτιαξε την σχετική λίστα.

Το αμερικανικό inc.com με τη σειρά του, εξέτασε αυτή τη λίστα με τα στοιχεία που έχουν οι κορυφαίοι Διευθυντές. Και εστιάζει σε δύο συγκεκριμένα στοιχεία που αξίζει να δούμε.

  • Προσανατολισμένοι στα αποτελέσματα

Καλή η συνεργασία και η επικοινωνία. Αλλά αν στο τέλος της ημέρας δεν καταφέρεις να φέρεις καλά αποτελέσματα, τότε μάλλον θα θεωρηθείς αποτυχημένος. Αυτό το γνωρίζουν καλά στην Google. Και έτσι οι Managers κάνουν μια σειρά από βασικές κινήσεις σε σχεδόν καθημερινή βάση: Διατηρούν την ομάδα τους επικεντρωμένη στα αποτελέσματα, βοηθούν την ομάδα να βάλει τις σωστές προτεραιότητες, απομακρύνουν τα «εμπόδια» που υπάρχουν στη διαδρομή, δείχνουν ξεκάθαρες αρμοδιότητες στους άλλους. Στόχος; Τα αποτελέσματα.

  • Έχουν τα τεχνικά skills για να συμβουλεύουν την ομάδα

Για να είναι ένας Manager αξιόπιστος σύμβουλος για την ομάδα του, πρέπει πρώτα να είναι ικανός ο ίδιος να λύσει τα προβλήματα που προκύπτουν. Να έχει τα τεχνικά skills και να είναι γνώστης του πεδίου γενικότερα. Έτσι οι Managers στην Google, δουλεύουν πάντα μαζί με την ομάδα τους, ξέρουν τις προκλήσεις της δουλειάς, και μέσα από τα skills που διαθέτουν βρίσκουν την καλύτερη λύση.

Και μια φράση που έχουν πάντα στο μυαλό τους στην Google: «Οι Managers δουλεύουν για την ομάδα τους. Όχι το αντίστροφο».

Γιάννης Μπελεγρίνης
Γιάννης Μπελεγρίνης
Ο Γιάννης Μπελεγρίνης είναι δημοσιογράφος και ιδρυτής του itspossible.gr. Ξεκίνησε τη δημοσιογραφική του διαδρομή, κάνοντας την πρακτική του στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha. Σε ηλικία μόλις 19 ετών, εντάχθηκε στο δυναμικό της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος» στο τμήμα του οικονομικού ρεπορτάζ. Στη συνέχεια εργάστηκε σε αρκετά ελληνικά ΜΜΕ όπως η Huffington Post Greece, ο Όμιλος του ANT1 και το Startup.gr.

TOP STORIES

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗς

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

seventeen − 5 =