
Πριν μερικές ημέρες γράφαμε για το black-out στην Google. Οι υπηρεσίες της εταιρίας «έπεσαν» και αρκετοί χρήστες (και απο την Ελλάδα) δεν μπορούσαν να μπουν σε πλατφόρμες όπως το YouTube ή το Gmail.
Τώρα η Google με ανάρτησή της, εξηγεί τα ακριβή αίτια αυτής της διακοπής των υπηρεσιών.
Το επίκεντρο των προβλημάτων εντοπίστηκε σε εργασίες που έκανε η Google στο User ID Service, το οποίο χειρίζεται την επιβεβαίωση των πιστοποιητικών των λογαριασμών. Τα προβλήματα μάλιστα είχαν ξεκινήσει από τον Οκτώβριο, όταν η εταιρία εισήγαγε ένα νέο σύστημα για διαχείριση πόρων συστήματος, αφήνοντας κομμάτια του παλιού συστήματος ως έχουν.
Αυτά τα κομμάτια λοιπόν, επέστρεψαν ως error όταν η χρήση ήταν μηδενική. Μόλις έληξε ένα fix που είχε εισηχθεί, τα αυτοματοποιημένα συστήματα ξεκίνησαν να αναγνωρίζουν το error αυτό ως πραγματικό. Εφόσον η χρήση φαινόταν πως ήταν μηδενική, η δυνατότητες αναγνώρισης του συστήματος διαχείρισης περιορίστηκαν δραστικά. Και ενώ υπήρχαν δικλείδες ασφαλείας, το σύστημα δε σχεδιάστηκε για να καλύψει το συγκεκριμένο πρόβλημα.