αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΗ Coca Cola γίνεται πιο ακριβή- Ο νέος τιμοκατάλογος των προϊόντων της

Η Coca Cola γίνεται πιο ακριβή- Ο νέος τιμοκατάλογος των προϊόντων της

Πιο ακριβή θα είναι η Coca Cola στο προσεχές διάστημα, αφού αναμένεται αύξηση των τιμών. Μάλιστα ο νέος τιμοκατάλογος έχει ήδη σταλεί στους πελάτες του brand και αφορά το σύνολο των προϊόντων που εμπορεύεται η εταιρεία και ενεργοποιείται την 1η Απριλίου.

Για τον νέο γύρο ανατιμήσεων είχε προειδοποιήσει στα μέσα του περασμένου μήνα η διοίκηση της Cοca Cola HBC κατά τη διάρκεια του conference call, επικαλούμενη την αύξηση των τιμών των πρώτων υλών και της ενέργειας.

Ο νέος τιμοκατάλογος, τόσο στη λιανική όσο και στη χονδρική, περιλαμβάνει ανατιμήσεις που φθάνουν το 37,71% στην Coca Cοla στη συσκευασία των 250 ml και 30,02% στην Coca Cοla Zero των 250 ml.

Οι αυξήσεις για την Coca Cοla στη συσκευασία των 500 ml ξεκινούν από το 5,02%, από 6,98% για τη συσκευασία του 1 lt, στο 9,51% είναι η αύξηση της τιμής για την Coca Cοla Zero Lemon, 5% στην Coca Cοla με στέβια η συσκευασία των 500 ml και 9,51% των 330 ml.

Επτά προϊόντα Coca Cοla ανατιμώνται κατά 25% ενώ οι αυξήσεις στην Original Coca Cοla σε κουτάκι των 330 ml ξεκινούν από 7,5%.

Το εύρος των ανατιμήσεων στη Sprite κυμαίνεται από 6,47% έως 19,61%, στη Fanta από 6,41% έως 25% ανάλογα το προϊόν και τη συσκευασία και στη Schweppes από 7,54% έως 24,13%.

Στα αναψυκτικά 3Cents, brand που εξαγόρασε προσφάτως η εταιρεία, οι ανατιμήσεις αγγίζουν το 30%. Μόνο ένα από τα συνολικά 16 προϊόντα 3Cents έχει αύξηση 19,61%, στα υπόλοιπα η αύξηση είναι 29,82%. Σε μεσαίο μονοψήφιο ποσοστό 4,98% κινούνται οι αυξήσεις στο Powerade. Κυρίως μονοψήφιες είναι οι ανατιμήσεις σε Amita και frulite όπως και στο Monster, ενώ από 7,51% έως 10,02% είναι οι ανατιμήσεις στο Fuze Tea. Στο νερό, οι αυξήσεις κινούνται από +7,97% έως 15,01% ενώ +20% είναι η αύξηση της τιμής για το νερό Lurisia.

Μονοψήφιο είναι το ποσοστό των ανατιμήσεων στον καφέ Costa Coffee, με διψήφιο ποσοστό στα επίπεδα του 10-15% είναι οι αυξήσεις τιμών στα περισσότερα προϊόντα του Τσακίρη (πατατάκια), χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό σε Aperol, Campari, κ.λπ., σε ούζο και τσίπουρο (διανέμει τα προϊόντα Δεκαράκι, Πλωμάρι, κ.λπ.), και στα ποτά όπως MACALLAN, ενώ ίδιες παρέμειναν οι τιμές στο HIGHLAND, η αρχική τιμή του οποίου είναι ιδιαίτερα υψηλή.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

seven + fourteen =