αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ Campari αγοράζει το κομμάτι της Courvoisier για 1,2 δισ. δολάρια

Η Campari αγοράζει το κομμάτι της Courvoisier για 1,2 δισ. δολάρια

Ο Όμιλος Campari συμφώνησε να αγοράσει την Courvoisier Cognac από την Beam Suntory για τουλάχιστον 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια στη μεγαλύτερη εξαγορά στην ιστορία του ιταλικού κατασκευαστή ποτών.

Η συμφωνία προσθέτει μια από τις μεγαλύτερες μάρκες κονιάκ στο χαρτοφυλάκιο της Campari, η οποία περιλαμβάνει το ομώνυμο λικέρ και το εμπορικό σήμα Aperol. Οι μετοχές της Campari υποχώρησαν έως και 5,9% την Παρασκευή στο Μιλάνο, ανεβάζοντας το κέρδος της μετοχής φέτος σε περίπου 4%.

Η εξαγορά έρχεται σε δύσκολες στιγμές για τους παραγωγούς κονιάκ. Οι κατασκευαστές του γαλλικού ποτού αντιμετωπίζουν εξασθένηση της ζήτησης, ιδιαίτερα από τους καταναλωτές των ΗΠΑ, μετά την αύξηση της ζήτησης κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Το Courvoisier ανταγωνίζεται το Hennessy της LVMH και το Remy Martin της Remy Cointreau.

Η Remy Cointreau ανακοίνωσε πτώση 43% στα κέρδη του πρώτου εξαμήνου, καθώς οι πωλήσεις κονιάκ έπεσαν και η εταιρεία αναμένει ότι οι πωλήσεις θα μειωθούν έως και 20% φέτος.

Η Courvoisier είχε καθαρές πωλήσεις 249 εκατομμυρίων δολαρίων το 2022, σύμφωνα με δήλωση, περίπου το 60% των οποίων ήταν στις ΗΠΑ. Η Campari θα επεκτείνει την παρουσία της εταιρείας στις ΗΠΑ, όπου η Courvoisier είναι ισχυρή, και στην Ασία.

Η Campari αγόρασε την αμερικανική εταιρεία παραγωγή μπέρμπον Wilderness Trail Distillery το 2022, καθώς οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές ποτών αναζητούν συμφωνίες για να επεκταθούν πέρα ​​από τις παραδοσιακές τους προσφορές προσθέτοντας οινοπνευματώδη ποτά όπως τεκίλα και αμερικανικά ουίσκι.

Η εταιρεία επιβεβαίωσε τον Οκτώβριο τον στόχο της για σταθερά οργανικά προσαρμοσμένα κέρδη προ τόκων και φόρων για ολόκληρο το έτος, ενώ δημοσίευσε αποτελέσματα τρίτου τριμήνου που έχασαν τις εκτιμήσεις των αναλυτών, κυρίως λόγω του υψηλού πληθωρισμού και του κακού καλοκαιριού.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

15 + 5 =