αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΗ Black Friday πέρασε. Τώρα έρχεται η Cyber Monday (και θα διαρκέσει 7 ημέρες)

Η Black Friday πέρασε. Τώρα έρχεται η Cyber Monday (και θα διαρκέσει 7 ημέρες)

Πριν ακόμα ανοίξουν τα πακέτα των αγορών τους από την Βlack Friday ,οι έλληνες καταναλωτές θα πρέπει να προετοιμάζονται για την Cyber Monday.

Η αφετηρία της είναι κοινή με εκείνη της Black Friday. Ξεκίνησε από τις ΗΠΑ, ωστόσο είναι αρκετά πιο νέος θεσμός, αφού έκανε πρεμιέρα το 2005 και γίνεται τη Δευτέρα μετά την Ημέρα των Ευχαριστιών αλλά αφορά εκπτώσεις και προσφορές στα ηλεκτρονικά καταστήματα. Πάντως και στην περίπτωση της Cyber Monday οι έλληνες επιχειρηματίες βάζουν τη δική τους πινελιά αφού στη χώρα μας φέτος που φέτος θα πραγματοποιηθεί για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά και δεν θα διαρκέσει μόνο μια ημέρα αλλά μια εβδομάδα, έτσι όπως υιοθετήθηκε και ο θεσμός της Black…Week στην χώρα μας.

Όπως σημειώνει ο Αθήνα 984, η απάντηση του ελληνικού ηλεκτρονικού εμπορίου προβλέπει εκπτωτική εβδομάδα από την Παρασκευή 1 έως την Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου. Διοργανωτής ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A). Κατά το διάστημα αυτό, πάνω από 250 ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα παρέχουν ελκυστικές προσφορές προς το καταναλωτικό κοινό, προτρέποντάς το να «βιώσει» τη διαδικτυακή αγοραστική εμπειρία.

Η εκπτωτική εβδομάδα ηλεκτρονικού εμπορίου τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης. Πέρσι σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε ο GR.EC.A., υπερδιπλασιάστηκε -σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά(2015)- η συμμετοχή των ηλεκτρονικών καταστημάτων, τα οποία ξεπέρασαν στο σύνολο τα 250. Υπήρξε, επίσης, ιδιαίτερα θετική αποδοχή από τους online καταναλωτές, αφού καταγράφηκε συγκριτική αύξηση του τζίρου κατά 69,59% την συγκεκριμένη εβδομάδα σε σχέση με την αντίστοιχη του 2015, καθώς και αύξηση κατά 28,17%σε σύγκριση με την προηγούμενη ημερολογιακά εβδομάδα (24 – 30 Νοεμβρίου). Στόχος της συγκεκριμένης δράσης είναι αφενός η προτροπή του καταναλωτικού κοινού να ψωνίσει διαδικτυακά και αφετέρου η εκπαίδευση και ενημέρωσή του στη διαδικασία της online αγοράς και των πλεονεκτημάτων που αυτή έχει. Μάλιστα και φέτος για τη διευκόλυνση των καταναλωτών, ο GR.EC.A. θα δώσει τις επόμενες ημέρες στη δημοσιότητα επίσημη λίστα με τα ηλεκτρονικά καταστήματα που θα ενημερώσουν για τη συμμετοχή τους με αξιόλογες προσφορές, οι οποίες έφτασαν έως και το 70% το 2016.

Αύξηση επισκεψιμότητα και τζίρου έφερε η Black Friday

Ικανοποίηση στον εμπορικό κόσμο άφησε πίσω της η φετινή Black Friday, καθώς σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, φαίνεται να ξεπέρασε τις προσδοκίες του εμπορικού κόσμου, τουλάχιστον από πλευράς επισκεψιμότητας των καταστημάτων. Ο τζίρος σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία κατέγραψε αύξηση 40% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή ημέρα.

Τη 2η χρονιά εφαρμογής στην Ελλάδα, η Black Friday της μίας ημέρας επεκτάθηκε σε τριήμερο, αλλά ακόμα και σε εβδομάδα. Το ξεχείλωμα αυτό μας προειδοποιεί ότι του χρόνου κάποιοι θα ζητάνε Greek Black Week», προειδοποίησε πάντως ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ Βασίλης Κορκίδης, ο οποίος τόνισε ότι «αυτό που πρέπει να γίνει πρώτα απ’ όλα για να πάρει ανάσες το εμπόριο είναι να σταθεροποιηθεί η κατανάλωση και να έχει μια ανθεκτικότητα».

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

16 − 10 =