14/01/25

Η Apple ετοιμάζεται να πολλαπλασιάσει τις διαφημίσεις στα apps του iPhone

Στα χνάρια… του Android φαίνεται ότι βαδίζει η Apple. Σύμφωνα με το Bloomberg, η Apple αναμένεται να προβάλει διαφημίσεις σε περισσότερα first-party apps στο iPhone.

Σε μια προσπάθεια να αυξήσει τα έσοδα. Η εταιρεία παράγει περίπου 4 δισεκατομμύρια δολάρια σε ετήσια έσοδα από ads, αλλά θέλει να φτάσει σε «διψήφιο αριθμό», σύμφωνα με την σχετική έκθεση.

Η Apple εμφανίζει ήδη διαφημίσεις σε ορισμένες εφαρμογές, όπως το Apple News και το Stocks. Πρόσφατα ανακοίνωσε επίσης σχέδια για επέκταση των διαφημίσεων στο App Store.

Το Bloomberg σημειώνει ότι η εταιρεία εξετάζει τρόπους για να προσθέσει διαφημίσεις στους Apple Maps για παράδειγμα, που μέχρι στιγμής ακολουθούσαν διαφορετική πρακτική από τον ανταγωνιστή, Google Maps, καθώς δεν εμφάνιζαν διαφημίσεις. Η έκθεση ανέφερε ότι είναι «πιθανό» ότι η Apple θα εισάγει επίσης διαφημίσεις στα stores της για Podcast και βιβλία.

«Και φαίνεται σαν μια μεγάλη αλλαγή από τότε που ο Steve Jobs διαφήμιζε με χαρά ότι το iCloud δεν θα είχε διαφημίσεις, όταν το ανακοίνωσε το 2011», λέει το Bloomberg χαρακτηριστικά.

 

Γιάννης Μπελεγρίνης
Γιάννης Μπελεγρίνης
Ο Γιάννης Μπελεγρίνης είναι δημοσιογράφος και ιδρυτής του itspossible.gr. Ξεκίνησε τη δημοσιογραφική του διαδρομή, κάνοντας την πρακτική του στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha. Σε ηλικία μόλις 19 ετών, εντάχθηκε στο δυναμικό της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος» στο τμήμα του οικονομικού ρεπορτάζ. Στη συνέχεια εργάστηκε σε αρκετά ελληνικά ΜΜΕ όπως η Huffington Post Greece, ο Όμιλος του ANT1 και το Startup.gr.

TOP STORIES

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗς

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

11 − 1 =