αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ Amazon ανοίγει το πρώτο κατάστημα ρούχων στην ιστορία της (και θα είναι… βγαλμένο από το μέλλον)

Η Amazon ανοίγει το πρώτο κατάστημα ρούχων στην ιστορία της (και θα είναι… βγαλμένο από το μέλλον)

H Amazon κάνει ακόμα ένα βήμα για να επεκτείνει τις δραστηριότητές του στη μόδα, ανακοινώνοντας χθες πως θα ανοίξει το πρώτο στα χρονικά κατάστημα ρούχων με μια γερή δόση τεχνολογίας.

«Δεν θα μπορούσαμε να κάνουμε τίποτε σε ένα φυσικό κατάστημα, το οποίο δεν θα πιστεύαμε πως θα συνέβαλλε σημαντικά σε μια βελτιωμένη εμπειρία για το κοινό», παρατηρεί η Σιμόινα Βίσεν, διευθυντικό στέλεχος της εταιρείας.

Όπως μεταδίδει το Reuters, το πρότυπο κατάστημα ανοίγει στο Λος Αντζελες με την επωνυμία Amazon Style και αναπτύσσεται σε μια έκταση 2.787 τετραγωνικών μέτρων, δηλαδή μικρότερη από ένα συνηθισμένο πολυκατάστημα. Στα ράφια θα υπάρχουν δείγματα ρούχων και αξεσουάρ, ενώ οι πελάτες θα σαρώνουν έναν κωδικό, κάνοντας χρήση της αντίστοιχης εφαρμογής της Amazon στο έξυπνο κινητό τους τηλέφωνο, όπως αναφέρει σε σχετικό του δημοσίευμα το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters. Ετσι θα μπορούν να διαλέξουν το χρώμα και το μέγεθος που θέλουν. Τα ρούχα στη συνέχεια θα τοποθετούνται από το προσωπικό στο δοκιμαστήριο. Ειδάλλως, εάν δεν επιθυμούν οι πελάτες και οι πελάτισσες να τα δοκιμάσουν, απλώς θα κατευθύνονται στο ταμείο.

A touch screen at Amazon.com Inc's upcoming physical fashion store is seen in this undated photograph obtained January 19, 2022. Amazon.com Inc/Handout via REUTERS.

Τώρα έρχεται η ώρα για να δοκιμαστούν τα ρούχα. Οι πελάτες και οι πελάτισσες θα εισέρχονται σε μια εικονική ουρά για το δοκιμαστήριο, το οποίο ξεκλειδώνει με το κινητό τους, όταν αυτό είναι έτοιμο. Εντός του ευρύτερου χώρου του δοκιμαστηρίου «έχει δημιουργηθεί ένας προσωπικός χώρος-ντουλάπα, όπου και θα μπορείς να ψωνίζεις και, αν θέλεις, να μη φύγεις ποτέ», διευκρινίζει κ. Βίσεν. Κάθε ντουλάπα διαθέτει οθόνη αφής, μέσω της οποίας το άτομο θα παραγγέλνει και επιπλέον ρούχα, εάν επιθυμεί, τα οποία εντός ολίγων λεπτών θα τα παραδίδει με ασφάλεια το προσωπικό.

«Μοιάζει σαν μαγική ντουλάπα με φαινομενικά απεριόριστες δυνατότητες επιλογών», προσθέτει η κ. Βίσεν. Αλλωστε θα υπάρχει καταγεγραμμένο από την Amazon κάθε προϊόν που θα σαρώνει ο ενδιαφερόμενος, οπότε οι αλγόριθμοι θα μπορούν να προχωρήσουν σε συμβουλές συνδυασμών και χρωμάτων, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα μικρών ερευνών που θα γίνονται στο κατάστημα για να καταγραφούν οι καταναλωτικές τάσεις. Εάν δεν θελήσουν οι πελάτες βοήθεια υπαλλήλων, όπως επισημαίνει η Αmazon, μπορούν να κάνουν μόνοι τους τη διαδικασία. Ηδη από το παρελθόν ο αμερικανικός όμιλος υψηλής τεχνολογίας είχε πρωτοστατήσει στη δημιουργία τεχνολογίας για να διευκολύνονται οι πελάτες και οι πελάτισσες να διαλέγουν ρούχα. Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, η Amazon έχει ξεπεράσει τη Walmart στις Ηνωμένες Πολιτείες ως το κατάστημα ρούχων με τις περισσότερες επισκέψεις και αγορές. Ωστόσο έχει περιθώριο να επεκταθεί και να ανταγωνιστεί αλυσίδες πολυκαταστημάτων όπως οι Macy’s και Nordstrom, ενώ το νέο της φυσικό κατάστημα στο Λος Αντζελες, όπως τόνισε η Σιμόινα Βίσεν, αναμένεται να προσελκύσει ευρεία γκάμα καταναλωτών, καθώς θα διαθέτει πλειάδα εμπορικών σημάτων.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

fourteen + four =